15 Augusti 2010 - Home -- > Gbg!

Just gonna stand there and watch me brun :)


Hello :)..

yes skall nu berätta att vi stack till stan idag.. i stholm asså.. hahaa vi va där o kolla runt.. jag köpte en present till mumin trollet.. har tyvärr inget foto på de men aa :D  anyway.. jag stack till centralen o mötte upp Conny o Mumiin.. sen kolalde vi på biljätter hem.. men de FANNS INGA :O... muthafuck de va kört asså !.. O.o.. aja aa vi gick på x2000 och åkte dirrekt till Gbg... kom fram runt 8.. sen så väntade vi på Gyros o dem.. fast de tog en bra tid -.-" så vi stack o fika jag o Mumiin :)

Vi satt o snackade skit.. de va kul faktiskt :)

sen aa vi stack till nordstan o mötte upp dem o så fick jag Tröjorna o choklad o hunden :) huhihhi.. fett gulligt :D !  ♥  men de va en fett konstig stämmning så aa :(...


de hade bråttom så jag stack .. ville inte dra ut på deras tid.. jag som trodde att de hade tid att va med oss lite.. gå runt m.m.. så tog en senare tåg tid hem :( sen fick vi vänta 2 timmar... fett trååk!, o fett segt ..!

anyway.. ha träffat ialf :D... trööjorna e fett gulliga och aa :D fyfan ;).. skit glad :D

anyway... vi kom hem sen kl 11,00 typ.. o va döda.. fast vi va vakna till 4 typ :O..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0