14 Augusti 2010 - Stholm :D !

yes,,,, vi festade i kholm o sen åkte vi vidare till Stholm :).. men tåget va försenat typ 50 min.. men aa vi gick runt en sväng i kholm o jag träffade på en vän :D... de va icke förväntat meen aa :D.. de va kul.. vi gick på tåget till stholm o där satt vi o vänta 1 timme på killarna -.-".. fett segt.. men anyway... jag fick ett sms o på de stod de typ.. aa nu vit ni tjejer hur de känns när vi killar får vänta på er -.-".. de e ju inte samma sak? visst ?

aja.. vi gick runt... vi skulle käka sen blev de inte av.. vi stack till BK istället.. käkade där sen runt på stan :D   de va mysigt faktiskt... sen va vi på The voice festivalen.. de va riktigt najs bara att de va fullt med svett överallt :O !   sedan stack vi o vänta i mcd i 1 timme typ.. TOALETTEN!.. aboow.. fullt emd folk asså.. anyway

mot kvällen stack vi o kollade på Bio... de va fett mysigt :D..  efter de gick vi skilda vägar :(.. men jag hade kul :D..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0