1 Augusti 2010 - New Month, new steps, new memoris

 

Us against the world



Hellu ^^, !

idag har jag bara jobbat... kan börja med att jag försov mig HAHA ! gr8.. men ialf skrev in mig på min vanliga arbets tid :P..  uhm aa dagen va seg,, gjorde typ inget,,  sen aa stack hem,, ville sova med våga inte hAHAa,., kmr inte kunna sova nu under natten,, så aa ska soova nu kl 12 :P... börja kl 8 imon och aa kmr dÖÖÖ!..

jobbar ensam från kl 8 till 12 O.o. fuck off!.. men aa.. lär sitta o messa med folk HAHA ! .. elr äta som vanligt :P men men sen e de 2 dgar till så e jag ledig 2 dagar :D shiet vet inte vad jag ska gööra då =/.. de kmr la xD,,,

fan e sugen på att gå på Bio... ska fan gå då jag e ledig xD...ska leta upp ngn som vill gå med mig oxxå :P...  aja... får se... sitter o gäspar som en zebra..

god natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0