Trevligt med massa Tjat på morgon

yepp... började med att jag sov kl 3, vakna kl 9,, ruttna sönder,, sen fick massa sms om gbg.. sen blirre åka sen inte sen åka sen inte.. sen sovplats o liserbeg o skjuts o alkohol o bla bla,, fuck så jobiigt,,,

detta skitet gjorde att jag ringde till jobbet o sa att jag inte skulle jobba -.-"-- nu ångrar jag mig,, kan lika väl va hemma o jobba istället,,, shiet... aja.. nu blirre ingenting av allt,, HAHA palla inte med tjatet,, får ryck -.-"...

tror jag ha kommit fram till min ryck period nu -.-".... fan.. ska va hemma o göra alla mina inlämningar kanske, lika bra -.-...grottmänniskan skulle ju komma idag oxxå o köpa 5 kg glass till mig.. men nee nee.. bara för ajg sa att jag skulle dra till GBG............ AHGSLHLSGHDSLGHSÖGJSÖDJNDSG!%"/"=%&"=%&!=%!...................

inget bloggande mot kvällen tror jag,, cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0