Senila Kärring!

Heejsan :D e rätt glad idag fastän jag vakna för tidit -.-".. hahaa

började dagen med marknadsföring o bråka med den senila kossan 2 gånger :O.. hon e fuckign störd men aa ingen kommentar om saken....

elr för dom som vill veta kan jag la berätta lite kortfattat...

joo så här va de :

jag satt o gjorde uppgifter på datan.. sen fråga Albin om jag kunde förhöra honom på 1 fråga, eftersom att vi skulle ha prov lektionen efter, då sa jag aa okej visst..  han svara ngt o så sa jag att de va rätt men han missa lite annat så jag läste upp de från boken,,

sen kom den senila kossan och börja öppna munnen.....

Kärring: Ne men Carolin läser du Affärsjuridik ttill provet på Marknadsföring B lektionen ?
- a jag skulle bara läsa en sak från boken, - till albin
Kärring; Jaha jaa.!.. då tycker jag att du ska stänga igen din bok o hålla dig till Marknadsföring B istället för på de sättet du arbetar kmr du aldrig att hinna klart på 3 veckor!
- mm,, jag arbeta la så som jag vill,, de e la mina betyg?
Kärring; jaha Jaa du får väl bli sur då.
-  AAA! om du fucking slutar tjata så blir Jag inte sur!. du tjatar förfan mkt...

sen stack hon.. jäävla kossa -.-" hon verka ha problem

hon går ut o in från dörren hela tiden o glor på allt o alla, går runt o runt stirrar på mig o Ninh som ett Cepe wtf!.. Ninh fråga mig vf hon glor så fucking mkt,,, ajg typ;,,, vet inte.. så e de när man inte ha liv,, glor på folk o går runt..

satt o ruttna en stund,, sen kom jag på att jag skulle skriva ut Anna's CV och gå o lämna de i stan sen,, så jag gick till den Stationära skoldatorn, där Albin sat o gjorde hans uppgifter,, jag fråga om jag fick låna hans dator och aa jag fick som sagt,, satt o skulle ändra lite i hennes CV,, sen kom den senila kossan igen!..

nu öppna hon munnen igen :

Kärring; Ne men Carolin! varför sitter du här !?
- Ska bara skriva ut ett dokument
Kärring; * står o glor som fan*, - Jaha...... *står med armarna i kors o glor*
( jag vände mig o forsatt skriva, sedan kolla jag på henne. hon stod fortf o glodde som en Senil sneögd kossa
-  Va fan kollar du på O.o"!
Kärring; ..........
( jag kolla snett tillbaka i ca 30 sek,)
- aja e du rastlös så e du..
Kärring;............
- MEN VA FUCKING KOLLAR DU PÅ ??!
Kärring; Jaha du,, nu tkr jag att du ska gå ut härifrån.!

Jag stack ofc xD...

vet att de va fel att göra under just den lektionen för hon e ju störd.. lektionen börja 8 o sluta halv 11.. fatta vilken lång lektion fan.. skit trött.. aja aa stack från lektionen sen,, o så läste jag till provet,, fan visste inte ens attt vi skulle ha prov :O fick reda på de kl 9 typ.. AHAH! kaos... läste och gjorde provet,, vet inte rikigt hur de gick men men :D.... värt ettt försök ialf :P...

aja matte lekionen,, sen stack till Restaurangen o snacka om jobb sen stack jag hem -.-".... nu sittter jag här med kramp i magen :(... ska sova,,, men ska först dricka upp min TE :)... höörs ikväll




Kommentarer
diana

FYFAAAN va trööög lärare 8-) lollzz , cepe , omg du har berättat dt flera ggr men nt fattat dt så tydligt som nu :S omg

2010-04-16 @ 18:02:08
Carro

hhhaa aa men nu vet du ;)

2010-04-16 @ 22:55:18
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0