Påskloov/ Halmstad 9-10 April 2010

blev lite tyst i inlägget.. över lång text oxxå.. klicka gäärna ;)



jaapp fortsätter från förrra inlägget :)..alltså --> on our way to NOK'S BDÄY

jag o anna satt på tåget o över ruttnade.. vi satt o snacka skit o så kolla utsikt elr ngt -.-"... de gick rätt snabbt, byte i varberg så skulle vi köpa macka för vi va hungriga :(.. hann fan inte missade tåget nästan så aa sket i de o kuta till tåget..,

när vi kom fram till Halmstad träffa vi Jay,, vi stack till stan o på vägen tog vi lite bilder :)..


vi stackk till mcd och köpte Mc chicken Jr, på vägen dit messade jag med älskling. ialf... vi tog bussen till Nok halv 7 och vi tog fel buss -.- elr aa ne inte fel men bussen åkte inte dit vi skulle -.-! fan vi fick gåå en promenard xD men de va skönt :)... vi kom fram till sist och jag såg min lille gullunge :) Leo hihi fick årets fetaste puss av honom hihi skit sööt... jag fick även en teckning som han ritade till mig :).. orka tyvärr inte fota den men aa :D de tog han tid att måla sa hans mamma :D haha blev glad faktiskt men men... jag o anna trodde att de va hemma hos Nok festen skulle va.. men ne ne de va i en lokal o ajg ahde på mig luffar kläder,, snacka om skämmit -.-"... men aa jag o anna kom fram o låste in oss i toaletten, bytte om o sånt.. sen stod jag o platta hennes håår xD... ingen utav oss hade smink med oss så de blev inte så bra som sagt...men aa skit i.. vi gick ut till alla de andra och satt där o chilla,,, vi tog lite foto sen stack vi o käka,, vi spela kort sen dansa ;)..

tror att bilderna förklarar resten :)





fan de e många bilder.. de räcker hahaah e trött nu -.-"...
haha men aa vi kom hem o bytte om o skit,,, o så råka jag göra en tjej gråta,, hahaha!... men aa de ska jag inte sancka om häär :P.. synd om henne men men :P...   under lördagen den 10 april 2010 skulle Nok på Tävling.,, Jag o anna skulle fiixa till Nok & hennes mamma :D..  men innan de så käka i först o de va TVÄR GOTT!!.. bara att de va mongo starkt :(



de va 1 rätt till men vi fota inte xD ahaha... efter de stack vi till rummet o fiixa.. Anna våfflade morsans håår och jag satte upp medans anna stack in till Nok o locka hennes håår sen kom jag in o satte upp ;)..


Shiiet jag o anna e nog VÄRLDENS LATASTE TJEJER haha ialf.. anna som e frisör ligger här o lata sig  xD... jay,Thong,Keng,Sam och Ole skulle dra o spela foboll.. -.-" fan bra läge att spela just dåå.. aja ialf..jag o anna låg o tveka om vi skulle åka hem elr inte.. vi ville så gärna stanna kvar o kolla på när Nok täävlar :(.. men aa till sist åkte vi hem med tåget som gick kl 17,02 elr ngt

så här såg de ut sen när Hon va klar med sminkning o kläder o allt :D...


hon bleev öööver snygg :D... ahahaha grattiis till dig Nok kom 2:dra plats ;).. riktigt grymt,..

resten av bilderna :D

aa de va ngn fest elr ngt efter men aaa..jag o Anna missa detta som sagt :(



i åkte direkt till Gbg där möttte jag Älskliing, fast de ble en del problem under tågresan men aaa tänker inte berätta om de nu ahha e trött efter all bloggande..

Älskling hade bokat Biobiljätter till filmen Kickass ngn komendi film :).. jätte gulligt utav honom att boka i förväg hihi,... när jag kom fram stack vi o hämta biljätterna sen stack vi hem o chilla.. filmen börja inte förrän kl 22,30 elr 23,30 ngt minns inte haha brukar sällan kolla tiden då jag e med älsk,, tar de som kmr :).. vi kollade och de blev rätt sent när vi kom hem.. å så mötte vi hans farsa utanför dörren .. vilket sammanträffande :)  aja aa vi sov o skit sen dagen efter stack vi till hemköp o kötpe kött o skit för att gööra hans favvorätt igen :) men denna gången va de han själv som fick gööra.. o de gick faktiskt bra och de smakade gott förrutom att vi la i för mkt färg så de blev cepe fäärg.. typ svart elr ngt HAAH men men duktig av honom :)... senare mot kvällen skulle jag åka hem runt 7 elr 8 ngt.. men kossan kollade fel -.- åkte inte hem förrän 21,35 kom hem vid 23,00 fett tröööött


man ser knappt ju -.-" aja aaa hahaha men aa slut på påsklov :( skolan igen FUCK!


Kommentarer
diana

åååhh va allting så kul ut :D aHHAHA vafan vare för mega kort du höll i :o shiiiet fet stora

2010-04-14 @ 16:37:37
Carro

hahahaa aa om du hade kommit skulle de va roligt oxxå ;D

2010-04-15 @ 19:50:49
URL: http://chingeliing.blogg.se/
diana

HAHAHAH lol , vf skulle ja dt ? :P HAHAH elr dt kan jue ja ioförsig göra , dt kmr bli intressant (y) AAHAHAH

2010-04-15 @ 21:14:19
Carro

hahahaha.......... elr hur ;D lättare att se med stooora kort med ;D

2010-04-15 @ 22:39:44
URL: http://chingeliing.blogg.se/
diana

huuh??! HAHAH ja snacka om du & marken , lol xD om va ni skrev HAHAHA

2010-04-16 @ 12:42:22
Carro

HAHAHA aa ve inte.. dom låg där så tog o spela xD ahah

2010-04-16 @ 15:55:29
diana

wtf???? HAHAH ba khung ja snacka NT om kort xD ja snacka om dig o marken , dt ni skrev te varandra HAHAHA asG*

2010-04-16 @ 17:56:51
va

2010-04-17 @ 14:53:08
Carro

HAHAAHAHAH aa men shiet helt efter,, jag ba va fan prata hon om -.-" hahaa aa men faatr nu xD

2010-04-17 @ 14:53:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0