Påskloov/ 7-9 April 2010 med ❤

yepp.. fortsättning följer xD.. haha

ialf jag va hemma 1 dag, städa o massa skit,, sen kom ❤...va med han i 2 dagar :)..Vi laga hans Favviorit maträtt. det blev skit gott och lyckat :)...  vi hade de skit mysigt o de va kul att va med han, vi kolla film *not* båda sov nog men aa ialf,, vi stack till Knalle o luffa runt, kolla mobiler m.m,, de va väl kul,, vi brukar bara vara hemma o dega i vanliga fall så aa kände för att gå ut med han :)..

Jag och ❤ stack till Max och vila oss en stund.. typ köpte hamburgare o käka,, snacka lite skit sen kolla kläder o sånt,,, Tv-kabel elr va de va.. ngn HDMI sak,,,eftersom min dataskärm e paj -.-".. whatever, vi köpte fel ialf,,, HAHA ska dra o byta när jag orkar,.. e lat ni vet xD hohoh

uhm till sist stack vi o handla mat hem,,minns inte riktigt va vi åt :S jo juste,,,,! åt väl ris med fläskkottletter xD.. sallad :).. de va väl gott.. jag va trött när jag kom hem så orka inte laga mat -.- mamma fick göra de hihi.. mot kvällen kolla jag och ❤ fortsättning från Shutter Island.. vi kollade typ 2 kvällar men båda somnar så fattar inte vad filmen handla om hahaa!.. jag tyckte filmen va lite trög :p.. men men.. vi stängde av och sov..

på fredagen skulle jag till halmstad med anna :)  jag o ❤ degade i sängen,, vakna och sov igen, vakna och sov igen till kl 15,00 kan jag tro.. skulle möta anna kl 15,30 men de blev kl,16,00 istället hihi.. aja jag o ❤ mötte henne i stan ialf,, gick runt o så kom jag på att jag ha 90 kr i kortet :O...  fatta vilken panik hur fasen ska jag dra till halmstad med 90 kr..  banken va stängd o shit..! fick mongo ryck.. ialf vi åkte sen vid kl 17,00.. älskling åkte oxxå hem,, saknade honom otroligt mkt när jag gick på tåget :(..

jag o ❤ tog lite fula bilder men har inte dem tyvärr haha han har dem i hans mobil men men... forsättning följer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0