Påskloov/ Borås,Gbg,Trädgårn 2-4 April 2010

Fett seg med uppdatering i know..skärpning from now on :)

Hej...börjar uppdateringen med påsklovet :)... bilder förklarar nog mer men ialf :) en liten text för varje bild.


Allt började med att jag stack till knalleland under långfredagen (2/4-10)för att köpa lite saker, sen vid 17 tiden kom Nok & Sam. vi stack hem och gjorde ingenting.. efter de kom Tong och gänget inklusive Leo o gänget. de va en massa som kom :).. 2 tjejer som jag från början inte kände men som sagt - lärde känna senare ;) tjejerna va fett trevliga.. hihi ialf vi va hemma o chilla,, käka o sånt snacka skit kolla snygga tjejer när de dansa och lyssna på Tong när han rappa.,, fettt cool.. lyssna NOGA!

Efter allt så stack 5 personer hem :)... de blev lugnt hemma och alla skulle börja sova...


1:

När vi vaknade stack vi o käka,, sedan drog vi till knalleland för att födriva tiden :)..så här kan de se ut :)....( de 3 första bilderna).

bilden på Mahmood på hans födelsedagfest xD.. måste säga att de va riktigt segt men aa jag och Nok stack hem då alla skulle komma, i Puls va de gratis inträde innan 23,00. resten av bilderna e ifrån PULS :D

Vi hade skit kul även om de inte va chingchong fest :)... de va rätt chill faktiskt.. senare stack vi till VIMMEL.. där va de cepe litet och ruttet så jag gick in o kolla vilka som va där i max 2 min sen stack hem. Det va skit trångt  vi va 12+ hemma hos mig :O snacka om kaos, 2 på sängen 6 på golvet 2 på soffan 2 i vardagsrummet. i syrrans rumsov 3 .

FUCK! snacka om trångt!

vi skulle spela fotboll kl 09,00 dagen efter o samling kl 8 -.-" jag sov kl 05,00 fick sova 2 timmar ialf. :D


2:
När vi väl kom fram till hallen (4/4-10) samling o massa shit,,, allt blev försenat o aa lite kaos,, men vi spelade runt 10 kan jag tro...lala,, aa vi vann alla matcher fram till finalen :)..killarna va skit duktiga ;)...
mot finalen så börja man känna att de ble varmt och nervöst eftersom att vi hade kommit så långt så e de lika bra att vinna hela turneringen ,, visst?  haha men aaa vi kämpade från början till slutet och i finalen vann vi på straffar så de va en jäkla tuur vi hade :) vi hade äkta bröder i laget och en underbars målvakt :)..

va mer kan man ha ?:D...

vi spelade även Vollyboll :) så här såg laget ut

de va riktigt duktiga faktiskt :)...men vi kom inte långt hahaa jag sket i vollybollen o kolla fotbollen istället men aa :D


 

3:

Efter turneringen va alla skit glada o svettiga och hungriga,, vi stack hem till mig och käka, chilla,duscha sen drog vi upp Till Göteboorg :)... vi kom fram till Hotellet och va hungriga fortf ?.. vissa av killarna hade redan bytt om och grejer till festen så de fick dra och köpa mat till oss tjejer,,, skit gulligt :).. de kom hem emd ngn hamburgare,, riktigt stoor,,

jag va nog klar först utav oss tjejer :D orka inte sminka mig mkt,, det känns smutsigt o tungt i ansiktet, typ ofräscht elr ngt :P aa whatever vi förfesta lite och chilla med musik, när  ALLA var klara så va vi redo att dra till discot :)...

eftersom att vi Vann fick vi VIP inträde.. de va chill men laget fick vänta ute helt länge,, typ 45 min elr ngt.. fett kallt, vi väntade på en lagspelare men han va över seg och jag börja rycka så vi stack in :D hohoh,,, de va skit chill där inne :).


 

4:

som ni kanske ser va de skit mkt folk där :O de va kroppskontakt vart man än gick :) de va skit varmt, jag o tjejerna dansa loss och hade skit kul :) boys'en oxxå såklart.

fram mot kl 24,00 elr 01,00 någon gång var det pris utdelning på turnerningen, för de som kom 1,2,3 plats i fotbollen och för vollyboll :).. och så här kan de se ut ;)..

det ble en lyckad kväll och alla hade kul :).. alla stack hem o dog sen.. sov som stockar :D..dagen efter stack vi in till stan o käka sen åkte alla hem :)...



Kommentarer
elina ^.^

hahahahahaha kolla tom :D den lille tom då :P han i volleyboll laget.. :P inte den långa tom (A) utan korta xD

2010-04-14 @ 17:51:55
URL: http://pink
Carro

haah den lilla Tom e ur gullig xD..

2010-04-15 @ 19:49:35
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0