Omguussh, över segt

heejsan,,, sitter o gör ingenting nu,, övertrååk ha inte gjort ett skit sen jag kom till skolan -.-.... ialf,,, satt o skratta lite åt dom klippen jag la upp igår,, typ inbilda mig hur " aggressiva" tjejer e när de slåss,, HAHA

just nu önska jag att få va ensam, känner inte för att ha relationer elr ngt liknande,, saknar gammla tider då jag o min familj va nere i halmstad stugan,, cyklade fram och tillbaka och bada,stranden, minigolf,glass,, chill med mina vänner,,, fotboll varje dag kl 17,00.. åhh saknar dom tiderna :(.. nu har jag inget liv längre,, jag vet inte vem jag e längre,, jag känner inte att jag är mig självmm kanske e tid för mig att gå tillbaka till mitt riktiga jag ?..
ska sluta blogga blogga sen ska snacka med lärare -.-".. höörs
Wooow.. snacket med lärare gick inte bra o aa vi bråka igen som sagt xD HAAH!... uhm aaa fick 10 minuters lunch idag oxxå :thumbup:  äkkli fisk med potatis.. så de blev 2 knäcke o 2 glas mjölk.... som sagt jag ligger efter skit mkt i skiolan o aa måste som sagt ta igen de.. annas blirre att gå om 2:An -.-.. fuck!...

ialf.. ska sätta mig o göra mina inlämningar. sen e de bara prov kvar :)... måste sääga att jag palla inte med idrotten idag stack till stan o köpte en trööja för 700:-.. kan lägga upp bild på tröjan ikväll,,   aja aa ska dra o göra mina cepe saker sen höörs vi väl ikväll ??:P
Haha.. yes äntligen klar med mina svenska inlämningar,,, ha kollat på 1timmars och 7 minuter lång film vid namn " Frankenstein" den va skit tråkig.. men aaa måste gööras... e klar nu :).. har bara

  • KRAV skiten
  • kap 2,3,4 i varuhantering,
  • Intervju med livsmedelbutik,
  • drömföretag + kap 6
  • Engelska översättning,afternoon tea
  • prov 2,3,4 affärsjuridik
  • Mänskligrättighet inlämning + statskick prov
  • prov Matte B kap 1,2
HERREGUUD! helt mkt :O.. hinner jag på 6 veckor :S.... aja aa ha inte käkat på hela dagen... åt 2 knäckemackor på lunchen hade bara 10 min ju -.-".. sen hem käka snickers o dricker te,,, nu e mongo hungrig o ska duscha sen äta sen översätta engelskan sen soova :thumbup: 4 inlämningar på 2 dagar.. ? inte dumt va ;)

aja ialf.. nu vet ni va ja ska göra resten av kvällen,, ska inte blogga mer för idag,, lägger upp bilden på tröjan snart :P när jag ha fotat HAHAH! elr så fotar jag när jag har på mig den ;)  nite nite ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0