Ohh shiet.. kill meee!



OMGGGGGGGG!! såå tråååååååååååååååååååååååk,,, sitter o gööör annons helvetet -.-"... fan 12 annonser o jag e på min andra,,, fuck... pain in the ass detta skitet,,, först ska man skriva ett vanligt dokument,, sedan ska man göra en presentation av de,, alltså POWERPOINT... skulle va klart den 6 maj.. nästa vecka -.- men jag kalagade som in i...... och aa jag klagade inte till hon kärringen som jag bråka med utan hon som min parallelklass har,. hon e mkt snällare :) aaa what ever,, jag sa till henne att de e för lite lektioner o vissa går bort,, vi kmr adlrig hinna klart vi ha massa annat att göra med,, bla bla bla,, efter 20 min så kom hon ner till bibblan o sa att de blev flyttat till den 21 maj :D hohohohoh.. nu räcker de säkert med tid :P feeeeeet,,

men uppgiften e fortf tråkig -.-... ha flera tråkiga uppgifter,,, drömföretag? powerpoint där med, o så varuhantering,, powerpoint, fyfaan,,, ska redoviisa om varuhanteringen på måndag? o de e fucking freda imon? HALLÅÅÅ!! jag hinner inte med att ringa o intervjua o skriva en jäävla rapport o sedan göra presentation tills på månda_? kvinnan e fucking stöörd på riktigt -.-".... shiet,... har redan gjort emd min kompiss,, sen kmr kvinnan o säger att jag måste gööra om HEEELAA ARBETET SJÄLV! IGEN! oxxå... fan va cepe -.-".... gör jag inte skiten får jag IG säger hon,,, fuck


ialf.. jag ahde köpt 1 påse snickers till tjockiisen då han va här,,, men aa glömde ge han  HÖHÖ!... sitter o rensat upp påsen nu :(... har så trååkigt,,,, tror inte de blir ngt mer bloggande idag,, ska försöka komma fram i arbetet :(..

btw.. min FACEBOOK e inte normal.. ser inte uppdateringar elr kommentarer, m.m.. fattar inte va problemet e -.-"


liten uppdate.. hahaa,,, skiter i annonsen,, kör på engelskan om ajg lyckas översätta..jag suger på engelska som sagt xD...!..aja aa ska sleepa

höörs ppl ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0