Go kvälll......




liten uppdate dåå..

Fredag gjorde jag inte så mkt.. hemma o dega lite..

lördag: jobba liite,, sen va med älsk,, vi gjorde ansiksmask o grejjer :D de va skitmyysigt.. och skit kul.. hhaha bilderna får ni inte se :P dom ska jag ha för mig själv :)..uhm aa kollade film och snacka lite,, sen stack vi ut o käka sen soov..

Söndag; vakna o tvätta kl 12,, sen stack o handla,, sen hem o rycka på älsk sen laga mat sen tvätt.. sen hade skit tråk hemma för de finns inget att gööra häär,, de va cepe kallt ute typ.. de blåste skit mkt..:(..men aa jag o älsk satt o spela lite poker sen skulle älsk hem så gick med han till centralen, snackade lite skit påvägen dit o aa..

blev klar med min svenska B nationella pm oxxå.. fett skönt att de e över.. men aa munlig redovisning imon o jag kan inget -.-".. fan kaos aja..får ta de som kmr :)..skrev om kärlek med förhinder. aja aa


har inte så mkt att berätta mer.. HÖHÖ känns som om jag o älsk inte klarar av att se varandra på 1 vecka -.-!.. vi träffas varje vecka typ hahah.. aja aa ialf.. saknar hnm annas ju -.-"... aja.. ska äta banan o äpple o dricka te sen soova :)

niite niite ppl ♥


Kommentarer
lily

vad heter låten där uppe? :O :)

2010-04-20 @ 16:56:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0