Family Feeeling is tha shiet.

hellu.. lite seg igen xD... fast aaaa,,,,,,, mmm


kan säga att jag gjorde min svenska Nationella muntligt i måndags. sen åkte te gbg i måndas kväll,, va lite sjuk,, typ snorar o ont i halsen :( jordbävning i huvudet,. älsk va nog värre..men aa.. jag åkte upp o va med han o vi gjorde inte mkt eftersom att jag typ e förkyld o han ha feber -.-" rena motsats, men aa jag sattt o plugga idrottt medans han sov,.,, sen sov jag med. fast de gick inte så bra... :(.. kunde inte soova huhuh.. sov på morgonen isället xD..

dagen efter ( alltså igår ).. sov jag typ varannan timma .. va ski trött o ont i huvudet. kl 12 sa tjockiisen attt vi skulle ut o käka,, så aa stressa sönder mig,, sminka o allt.men aa jag hann nog, HAHA sminkade inte ens -.-" aa jag o familjen NG åkte ut o käkade pasta o sånt :P.. de va skit gottt bara atttt de va mkt olja i O.o" klarar inte av med mkt fett o olja,, konstig smak xD hahaha.. ialf efter de stack vi o hälsa på nåra, de va rätt kul :). sattt därr o chilla,, fattade inte riktigt va de snacka om men aa xD.. får la va lite aktiv ändå, sen åkte vi vidare,, o de börja regna,hagla o grejjer... sen slutade de,, och aa lalala,,,,

vi stack o bowla sen, de va kul de med :D.. sen stack vi hem.. jag skulle dra till ngn skola o snacka lite,, efter de så stack vi o käka igen.. sen hem o myysa med älsk, elr aa typ 10 min för jag frös sönder HAHA!.. sen stack jag hem... skit tröttt iigåår :(...

hiih men jag hade kul :).. de va väl de viktiga .. hhar inte bilder tyvärr xD ni får la fantisera, haha...aja idag blir de hemma för mig.. måste soova ut,, palla inte med huvudvärk hela tiden.. tror jag ha fått migrään :(...

funderar på att gå o ta livmoderhalscancer sprutan.. ngn som har gjort de ??... :S... aja blogg ikväll kanske,, ska sova. o vila mitt huvud o dricka mediciinnnnnnnnn,

uppdate: har över trrååååååååk har knappt käkat ngt idag :(.. ingen matlust o känner inte att jag e hungrig, :S spydde i morse,,, fan va najs -.-" *NOT* en liten anledning till vf jag inte vill äta xD,,, aja ha sovit sönder idag,, hoppas de blir skola för mig imon, ,samhäll,marknadsföring,matte, Snacka med SYV sen hemspråk sen hem,, ouuff...aja får la ta de som kmr.. ska nog inte skriva så mkt mer,, ska nog chatta runt lite sen äta ngt o ta medicin o sedan soova igen,,,:S noo life i knoow,, hoho...

nite nite ppl♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0