Need time to find out what i really feel for you...

 

Aight, kan säga att jag e trött på de här jäävla skitet .. vill flytta utomlands o komma bort från allt,, aschh kmr aldrig ta studenten fan.. skiter väl i de.. xD hahah... sparar nog mer pengar,, fast mmm får se. . hade Nationella idag,, och de tog mig ca 45 min att tänka på vad jag ska skriva om och hur ja skulle börja o.o. men till sist så kom jag igång :) blev klar halv 11 och stack hem.:)... chattade lite med en kompiss till 12 halv 1 ngt sen sov  tills nu typ... fixade cepe bloggen o nu skriver jag massa skit. bloggen såg tom ut så la upp denna bilden,, hittade ingen bättre tyvärr xD...

Men nu skulle jag vilja ha er hjälp. :)

  1. Hoppa av skolan och jobba?
  2. Börja om 2:an i en annan stad?
  3. kämpa röven av mig under 6 veckor--> prov varje vecka + pågående kurser+inlämningar
whattaheeeo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  funderar på att va med grottmänniskan idag elr åka med mikey till gbg? fuck inget liv,, stanna nog hemma o dega :thumbup: de e nog bästa valet :).. aja ska nog sticka o fiixa tacos nu innan alla kmr heem..... höörs ppl ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0