Almåsdagen fo' shoo

Come here
Rude boy, boy
Can you get it up
Come here
Rude boy, boy
Is you big enough
Take it, take it
Baby, baby
Take it, take it
Love me
Love me


God Morgon! sitter o lyssna på denna låt med höögsta volym typ... mamma säger inget :thumbup: äter coco-pops oxxå elr va de heter HAAH


aja..tror jag råka somna för tidigt igåår :(.. vaknade helt tidigt idag även om jag börja halv 10, bruka vakna vid 9 o dra kvart över,, men men,,, försökte hålla mig vaken men nee de går inte eftersom utan
MOBIL PENGAR & COMVIQ KOMPISS... kmr man ingenstans,,, :(... hade skit tråk igår,, ingen snacka med mig så aa de blev la lite som de blev, mååste hitta ett socialt sällskap :D....ngn som e social som alltid snacka med mig,, känenr mgi inte lika ensam xD.. hohoh.. man har alltid ngt att gööra( sms) aaa snacka i tele m.m..har kännt mig deppad under en lång period nu tror jag :S.. höhö,, känner inte igen mig själv :(... va alltid glad förrut,, nu har jag typ PMS 24/7.,, vill inte va sån :( WTF IS THE PROBLEEM?

ANNA DANG: du sa att du skulle få tillbaka mitt gammla jag -.-".. din kossa vad hände? AHAH

aja 1 timme kvar,, ska dra ut till köket o göra Obooy, vet inte va ja ska äta :S... aja vädret här suuuger, hoppas vi e inomhus idag,,,,

ska dansa afrikansk dans sen :) höhö undra hur de kmr gå HAHA!,,,aight.. sticker nu,, hörs när jag kmr hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0