Allmänt om Almåsdagen

aa oj ha varit lite upptagen sen jag kom hem,, pluggat som en kossa, men aa ialf.. har ändå inget för mig :)... har bara mänsklighet saken o 2 marknadsföring inlämningar kvar,, :D sen 4 prov hehe helt duktig e jag :D mamma sa att om jag går upp till 3:an så köper hon present till mig MOHAHA de lär bli mobiltelefon ;).. yepp yepp...

Almåsdagen va helt okej ! : bilder förklarar nog. & videor ;D

1: hahaah började dagen med att få lite info i klassrummet då,, dela ut papper o amssa shit.. sen stack vi o kolla på PUTTE när han åker på ngn street... uhm de hette ngt xD SKIT KUL... dog av garv...

2. vi gick runt jag o jennifer... snodde en klubba :D

3:.. ehh Jennifer utanför rektor HAHHA.. aja efter detta typ kl 11, skulle vi dansa afrikansk dans.. tog tyvärr inga foton.. dansade ofc :D.. de va skit kuul,, masoor av juckande o shäjk shäjk ass :) de va kul..

4: stack till HR avdelningen o satt o fika, o lyssna på när folk sjöng på singstar elr va de heter xD.. rätt kul,, vi drack capuccino med 4 sockerbitar i+ mjölk :p.. jag sa till jennifer att Mms'a en bild till min älsk.. & a hon skicka fel bild :(.. skulle skicka den nummer 2 bilden... men skickade istället,,, scrolla ner



den häär ??... HAAHH! hon såg la ingen skillnad elr ngt xD vet inte vad Mark tänker om mig nu :( typ störd elr ngt säkert,, ajah sånt händer.. what ever ;D... önskade honom en Rolig Varborg

5: Lunch då,,, de hade grillat en fet lamm sen kl 04,00 på morgonen .. shiet.. aa lite tsatziki elr va de heter o bröd o cider o massa shit.. aa skit samma.. efter de sprang vi runt o lekte lite o jag skulle lära mig att jonglera med 3 bollar,, gick inte så bra . HAHA stack där ifrån sen xD... men där emot va jag PRO på att göra sån här sak...

till slut blev de lite sång & musik..haha gulliga boy's som våga gå upp på scen o sjunga :D haahaha " ursäkta min gäsp i slutet" HAAHAH fan jag låter för jääävlig :O... aja.. klaga inte på att ni inte hör ngt för jag hörde knappt själv va de sjöng då jag stod där.. HAHA!

Baby let me love you.. oohho.

måste säga att jag e trött... riktigt trött.. ska försöka vara vaken tills fläskberget kmr hem..önska mig lycka till men aa HAHA verka inte gå så bra.. e cepe trött ska soova... han har la kul där ute :) de e bra..hoppas han kmr hem "HEL" :S Aja...ska ta min skönhets-söm nu...

nite niite ppl♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0