Addicted To Your Smile.....

ohjj hello!... måste säga att jag e otroligt trött -.-".. hade matte idag som sista lektion, satt o käka choklad o drack powerking som jag fick av en kompiss.. fett snällt :D haah kände lite att jag behövde sån energidricka.. kände mig fett laaaam :P men aa ialf efter lektionen stack jag hem.. o sooooooov OFC .♥. de va skit chill, vaknade av mammas samtal fan,, tjatar som fan .. sen la jag på o sov i 30 min till tror jag sen upp o kolla lägenheter,, sen kolla jag flygbiljätter till Barcelona, fast de gick inte bra,, anna o ving åker för sig själva nu tror jag,,, själv jobbar jag i juli o Mark under juni.. skit dålig tajming.. får la skita i de då -.-"... tråkigt,, får se till vintern,

nu sitter jag med svenska B nationella,, vet inte hur ja ska böörja o vad ja ska skriva om -.-":.blir sur fan.. skiter i detta nuu har ialf kommit fram till att jag ska skriva om " Min & Andras syn på Otrohet".. finns en jäävla massa att skriva om där faktiskt,, de e ABSOLUT INTE KUL ialf

speciellt när man tar allt för givet och får reda på ngt sådant e de ju ingen idé att ens fortsätta, en anledning till att fortsätta är för att man tkr synd om den personen.. men kmr den personen att insé själv hur det känns? vet personen hur mkt man sårar en annan ?

aja jag har inte så mkt att skriva egentligen,,,ska skriva om detta nu under helgen om jag inte ska packa ihop glas o skit i kartonger :thumbup: *NOOT*

aja ha skrivit rätt mkt nu ändå.. dax för mig att vila mina ögon,, sista skoldagen imon sedan e de helg ;) me like!

aight ska faktiskt dra o chatta o sånt en stund, hörs imon ppl... ..

ni mååste se på klippet :).. jag ler varje gång jag ser han skratta å sånt xD trög jag vet men aa.. saknar älsk leénde oxxå han e "alltid" glad o skrattar (TYP) .. hans ögon bara försvinner när han skratta hihi löööve3 iit ♥

Enjoooy ( svääär 2,40 tväär sööt.. fucking döör xD)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0