Aaa,, provet gick helt OK :)

wohoo. trodde provet skulle suga.. men de giick super :D svarade på alla frågor ialf ;) de va lagom svåra frågor,, G blir de ialf,, mer vet jag inte xD.. där emot har jag matte,samhäll,affärsjuridik,idrotts - prov kvar att gööra :thumbup:... och 4 inlämnignar elr ngt xD HAHAHA!, jag blir nog klar med dem innan sommarlovet ;)...

skolan va rätt chill idag,,, prov sen idott..-> golf?... sen lunch sen svenska,, satt o sov lite,, sen stan kolla lite kläder, ville köpa fast ha inte pengar :(  gick till bankomaten.. skulle se hur mkt pengar jag hade kvar,, haha då älskling såg så hade jag typ 20 kr elr ngt.. idag har jag 722:- oufff.. moneey vet inte vart dom kom ifrån :P.. ska få 1500 kr oxxå..oj mkt pengar,., ska nog spara o dra till Liseberg med mina gulingar ;) elr så slösar jag upp på kläder,, HAHA!.. jag e fan inte normal -.-".. varje gång jag har pengar åker jag alltid till älsk,, sen e jag över fattig.. ha inte shoppat på flera ååååååååår känns de som.. typ skor va de senaste, behööver klänning,skjol,brillor,byxor,bikini lalala.....

aja orka inte tjata om detta mer xD... shoppa ska de bli ialf.. men inte häär.. sticker till Jkpg elr Gbg istället,, mer o kolla på :)... men aa ska faktiskt ta o soova nu.. måste vila skallen, för mkt energi skit i huvvet från provet,

upp o plugga om östersjön sen :thumbup:  höörs ikväll ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0