A Feeliing of summer...


Halloj,,, en liten snabb bloggning xD

har inte gjort så mkt idag,, skolan sen håltimma sen skolan/stan... funderar faktiskt på att byta klädstil nu till sommaren :)... chinos o ngn trasa på överkroppen går la bra ;).. solbrillor o bullhår :thumbup: de blir säkert bra :D

aa sen hem.. soova o nu ska jag plugga,, plugga naturkunskap -.-" ENERGI... fattar ju inget om sånt,, vet inte ens va ja ha för nytta med de i livet senare -.-"

ska giifta mig med en byggare elr en elektriker har jag ju sagt xD  energi e inte min grej :(

what ever... ska läsa naturskitet sen får vi se om jag orka blogga,, finns inte så mkt att skriva..

vet inte om tjockiisen lagade mat idag ... men aa ifall han gjorde de så får jag väl önska han lycka till :D... hoppas du bränner upp köttet hihi ♥


sticker nu.. ciaao  elr vänta,, sitter o kolla på dessa,,, vilken färg ska jag välja ??:S

?
asså.. JAAA jag vill ha bååda men jag e inte rik -.-... df fårga jag vilken ja ska ta xD omgush,... får massa svar på att ja ska köpa bååda :(...


Kommentarer
Rozie

sv: Hahahah inne på bikbok ^^ Jag hade tur, för det fanns bara en massa M och L kvar sen jag rotade sönder stället och hittade en i XS ^^

Rosa eller ljusblåa? TA BÅDE FYFAN HAHA jag har köpt alla de färgerna också och de e sjukt snygga på ;P

2010-04-26 @ 21:59:40
URL: http://yellowcandy.blogg.se/
diana

båda ba gia :D

2010-04-27 @ 08:26:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0