✖ Torsdag - Ingen vanlig dag?

Heelloo!

Jag vet inte va de e med mej -.-"... e de ngt fel på alla eller e de jag som tänker fel på ngt vis?.. Dan ha variit skit seeg... Bby väckte mej 05.10.. o så skulle jag upp o jobba.. fuck as trött. va skit hungrig när jag kom fram oxå.. + hade glömt min Namn bricka.. Fick käka frukost kl 10. sen jobb jobba tll kl 1 o så tog lunch me Ninh( Klasskompiss ).. Vi stack te MC o käkade som ni ser.?.. ( bilden ) .. sen skulle jag jobba igen.. kom typ 10 min försent.. o skyllde på att jag vänta på mamma.. att hon skulle komma med mitt busskort ! HAHA!..
* DÅLIG JAG VET* en aa sen joba ja ill 3.. sen halv 4 fick jag sluuta.. AS skönt för dagen ha vatt AS SEG!.. när jag sedan skulle hm.-.. regnade de. saknade bby så ringde honom  o han fick underhålla mej ända vägen hem (A)... snällt va?.. hij hij.. ( bra att du finns där när jag behöver dej bby (A) )..


Ninh .. du är riktigt rolig och snäll =).. hij hij tack för att du hjälper mej med mina Skol arbeten Ho Ho Ho..!... ställer alltid upp för mej med dessutom (A) bra att du går i samma klass som mej HAHA!... Och jaa om du sparar ditt håår.. så de blir lånngt lovar ag att fiixa hååret till dej ;) hahaha,.,,

PS.. du e fin även om du blundar på ALLA bilder  Gubbbeen xD



DAGENS LÅT.. Liisteen & ENJOOY (A)...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0