✖ Tisdag - Cherry Cherry Boom boom =)

Helloojj!...

Klicka o lyssna medans du läser =)...( om du vill )



Tehe.. e cepe trött vill gå o soova..=(... men e nog tvungen att bogga lite..

Idag har jag itne gjort så mkt... trodde vi böörja som vanligt kl 09,00. men nee vi skulle dra på fältuppgiften istället...jag e lite seg på lektionerna så hänger inte med alls xD ... Träffade Bella ute som tur va.. jag hängde med henne ut o rökte.. sen stack vi till Ica Byttorp för att kolla hur de såg ut där,... medans vi va där köpte vi en macka o jag va självklart cepe hungrig, Köpte 4 kexchoklad med (A),, liten tjockiis .. måste fan gå upp i kiilo nuu... FAN... Mitt mål e att gå upp till 50 (Y) elr i närheten ialf .. SLUT SNACKAT OM VIKTEN !


uhhm.. aa vi stack till skolan sen o käkade vååra mackor.. vi köpte varsin festis oxxå =).. Gott gott,,, vi hade Samhällkunskap efter de.. helt ruttet jorde ingenting ¨på lektionen... vi satt o spela SPEL.. Kolla häär =)..


Bella Fula sej med Tårtspelet på vååra nya datorer =P..




EN närme bild kanske? HAHAHA





Jag lööve Hennes brööst ;) jag vet att ni gillar de med  ;) Bjuder på denna bilden (Y)

Btw. hade de rätt kul nu under kvällen =]. chattade med nååra o jag ha fått en liten gööliig Dvärg superman =D... Han finns alltid där för mej när jag behöver han.. " säger han.. men men vet inte =).. får väl se om han håller de han säger ... aa juste jag garva lite åt ALLAN idag xD... En kompiss till mej hade läst min blogg.. o klickae på ORM klippet jag hade lagt upp =p.. han sket på sej typ.. hoppa bakåt.. Haha han berättade till mej o jag GAP FLABBA xD.. jag ha lite dålig humor jaag vet men de va kul ialf (Y)..

Funderar på att dra te gbg på fredag =/...vet inte om jag ska de elr inte.. Jobbar ju oxxå -.-"... sen ska hem på kvälleen..hoppas Anna åker med mej hem då .. Orkar inte festa på fredag.. Väntar tills på Lördag o dåå smäller de (A) hoppas jag..
* om vi nu hittar ngnstans att vara *...
 Aiight... Nuu.. har jag inget mer att berätta ska soova.. måste upp imon oo dra te Origenteringen.. " friluftsdag" kallas de för jaa. Shiet kmr springa vilse.. har aldrig vatt där i heeeeela mitt liv,., o jag HATAR ORIGENTERING!


aja aa ska soova nu ialf... Önska mej lycka till VEttjaa =).. mer om ORIGENTERINGEN får ni läsa mer om imon (A) hahaa.. Bjuder på nååra bilder här med =)..



Friends Keepa Tellin' me that something's wrong when im Miss someone ...

Cherry Cherry Boom boom.

GOD NATT <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0