✖ Måndag +Tisdag - Gbg --> Svenska prov & Skolfoto?

Heellooj !!?

Måndag: Joo jag böörjar med att jag va i Gbg igår ( Måndas ). Jag slutade kl:13.10 så sprang som en jude till stationen eftersom att bussen gick kl 13,20. när jag va framme i Gbg träffa jag Anna =).. en jäävla tid sedan jag träffa henne xD.

Vi gjorde inte så. vi börja gå runt i alla affärer och butiker.. glodde runt som Turister utan pengar..=P.... uhm uhm.. sen träffa jag Bby och vi stack o käka i BK & Mcd.. vad gjorde vi mer ??... Joo jag såg ett Diadem som jag ville haa... den va skit fin och jag tänkte ha den på klassfotot imorgon ( onsdag)..men den va såå jäävla DYYR!... de va typ en liten rosett på den.. kostade fan 160:-... Låter de klokt elr ?? -.-".. fan va arg jag blev.. hade lust att sno den =(... vet inte vf jag inte gjorde... elr joo jag vågade nog inte (A) tihi... jag e en snäll flikkaa =D..Sedan gick vi runt o leta ngt till Anna's Håår... hon sa typ.. att hon ha haft samma frilla varje år på klassfotot såå en förändring skadar inte..=D... Hon ville ha Ljusare håår typ LJUSBRUNT!.. de e la skit snyggt =D... så vi hittade en Vit och Lila rosett till henne, skit gulligt o de va tvär Billiga så jag köpte en svart.. =) Vi väntade på Madde i 5 år typ.. en jäävla tid tog de för dej Maadde xD... orkade knappt vänta.. när vi väl Träffat Madde så satte vi oss ner o vila vååra Ben.. sen va jag & bby tvugna att gåå..så vi gick.. efter de vet jag inte vad Madde o Anna gjorde men hoppas dom hade kul ialf =)...Tror inte jag har Nåågra bider men lite bilder finns i Anna's Blogg..

 
Tisdag:  Dagens Jag 

Idag börja jag kl 09,30 helt skönt förrutom att den första lektionen varade i 20 min typ.. o så hade vi 1 timmas rast.. så jag stack till stan. va där en stund o så böörjade gympan kl 11.. Vi hade origentering och de e ABSOLUT INTE KUL...Hatar de... såå trååkigt.. vet inte ens hur man Håller i en karta " TYP" men aa jag hittade alla stämplar iaf.. o jag gick inte vilse (A)..rätt duktig ändå.

what ever.. sen skulle jag ha Svenska,, orkade inte gå på den så jag stack till mamma o sa att hon skulle anmäla de så jag få Giltlig frånvaro (A).. gick runt i stan istället.. o dessutom har jag valt Mina Bliviande " Glasögon ".. Köpte lite grejjer.. här ska nii få se =)..




Skor --- Gullig Mössa 99:-  och Ett par Jeans - - =).

tror ja drar Till H&Mimon o köper lite grejjer =)


Juste !.. Skolfotografering imon =O.... MY GOOD! har inte ens kläder ju.. vad ska jag ha på mej ??..eller kläderna e nog inte så viktigt.. oj oj.. Panik har fortf inte läst 80 sidor i Boken.. nu ska man läsa 30 sidor extra Oo"... kmr döö.. PANIIK!... sticker o äter nu. e sjukt hungrig sen ska jag läsa bok o sen fiixa saker till skolfotot imon.. Eller. rättare sagt bestäma frisyr ?..FAN RÖÖTT HÅR PASSAR TILL INGENTING JU!...GAHH! SVENSKA PROOOV !!! 

oo juste glömde en sak.. fick 2 kondomer idag när jag gck i stan =)..

 

Trevlig kväll =)..och tack För mej xD  <3



Kommentarer
Amina

Hahaha, jaså ;) undra varför du fick dem.

2009-09-14 @ 14:25:48
URL: http://aaaamiiina.blogg.se/
Carro

För att dom vet att jag älskar Min kille xD..HAHAHA <3

2009-09-14 @ 16:02:02
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0