✖ Tisdag - Kaos Dag - Den föörsta? - Alkoliist?

Hellooo!!


Dagen har at KAOS snackade i tele med griisen till 3 typ.. sen sov jag till 7 tror jag.. sen sov jag vidare eftersom att jag böörjade halv 10. Jag kom på att jag hade tandläkartid idag.. fick ryck fan, mamma kom in och sa att jag hade tid kl 8, jag vaknade 15 över O.o!... Cepe..
Jag tänke skita i de eftersom att jag ändå redan va sen xD., men aa jag gick ialf å de regna som satan. När jag väl va framme kl 9 typ, anmälde jag mej i daton, väntade CEPE LÄNGE,, de stod i daton att jag v 10 minuter tiidiig, så jag sattee mej ner o sms med kompissar. Tiden giick ooch jag satt fortfarande där?.. fråga mej inte vf?.. sen stängde de o toog fika paus elr ngt.. sen öppnade dom igen, då fråga jag vf de inte ha roppat in mej ?.. dom a aa bla bla... tid kl 8.. JAG BA VA?.. fattade ingenting.. men de löste sig till sist.. dom bad mej komma tllbaka 11,40 s stack jag te stan, efter 15 min ringde dom mej o sa att jag skulle komma tillbaka.. så ja gick tillbaka o allt va fixxaT (y). För min del blev de bara 1 lektion idag. o de blev att kolla på Film =]. de gillar jag,. sen kl 15,00 hade jag tid igen.. o nu e allt klart o fixat =)

" Du som skulle vara den föörsta som ska se mej utan tandställning?.."... Vart tog du vägen?... Brutet Löfte?.. NO MORE PROMISES Förmin del (A)...



Efter skolan gick jag o Shoppa =D...hade fan inget bättre för mej, Köpte 2 tröjor o 1 linne.. 1 svart trööja oh 2 Vita (A) slösade typ 500 kr?..aa juste Köpte 2 gulliiga klämmor oh ett par örängen med =D.. orka inte ta foto på dem.. men de kmr nog upp imon =P... 


Lite Gamla/Nya/tröga bilder från Idag/igår/förrgår/1 år sedan =)



Just NU sitter jago dricker XIDER ... ngn som vill dela med mej elr (A),,, Tråkig o typ dricka ensam =$




Moahaha.. bjuder på denna =)... Sitter o dricker nuu och chatta.. oohh kollaaa vad om döök upp -.-..



Kaos!


Lyssna på denna låten ;).. Liisseeen & Enyoooj (A)




( Fuck,,börjar bli hungrig )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0