✖ Onsdag - Rutten Växt som saknar vatten elr?

Helloo!

Tkr att DAGEN HAR VAIT SORGLIGGG  !!
Yaao...  vet inte va ja ska böörja skriva =/.. men aa Tisdag va jag på e liiiten liten  fest.. o de va kul =)...


Här e alla som va med på den lilla festen.. + Mej då=)
 

Idag ( Onsdag)

Jag har inte så mkt att sääga,,va o käkade i de nya restaurangen idag.. o de va helt Ok =P... fick ju ääta gratis så..why not lixom xD... Dagen va vatt lite cepe men annas helt Lugnt.. började skolan kl:09,00 idag. o så sluta 14,50 men filmprojektorn funka inte så fick sluta 14,15 typ.. Vi skulle egentligen spela GUDAR!.. asså vi skulle välja en guld som man vill va.. o så ska man berätta o försöka övertala publiken vf just DEN guden e bra? AIIIGHTT!!!!!!!!!!!

ha inte ens gjort klart min lääxa... FUCK!. aja e cepe trött nuu.. satt o rita en Bild till Anna nyss.. o den blev Fiin fan =)



VISST BLEV DEN FIIN?    * NOT*

VA LIKNA DE EGENTLGEN ? :/



HAHAHAa...aja... fatta inte va de e med oss Anna?.. Allt som händer Mej.. händer dej med NÄSTAN.. FUCK va fult de ska va.. Jöööpplaa Apor ( Vissa Killar ) ha ni så svårt att Svara på Ng frååga elr?... Siiiet.. KAOS...

aa Justee.. jag skulle formatera och insallera om daton idag men de blev inte AV... de blir nog imon.. =D.. datan e så fucking SEG...

aaa men ojj. jag va i stan med:

Welcome Mina Brillor And
.....


GoodByye to My Griillzz (A)





Har Lust att Krama **** och Gråååta Ut... De kan va så jävla skönt iblannd,., ska soova nuu.. e trött.. ska upp o Jobba imon -.-"...  GOD NATT <3




Kommentarer
ninh

hah, kolla Cindy den lilla ungen, i will kill her someday XD

2009-09-21 @ 21:13:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0