■ Ngt jag Aldrig kmr att förstå.

Jaa? vf e de så svårt att förstå sej på killar egentligen?.. Dom Säger aldrig ngt o så brukar dom inte svara på de man frågar,, snackade med en kompiss idag.. oo aa vf ekänner han inte att han ha en tjej då?.. e de så jävla svårt elr?.. vi e nära vänner med xD hahahaa... Skämms Ni killar elr vaddåå ? .. eh fan.. finns massoor med frågor som snurrar runt i huvvet på mej ... e jag ensam om de elr? hahaha

De e ngt jag aldrig kmr att fattta.. kanske ngn gång ?..

den dagen jag får veta svaret,  dagen blir en lycka =)


Kommentarer
T

om du vill verkligen veta så fråga mig baby:)

2009-09-15 @ 23:52:32
Carro

Vem e din Baby?.. inte jag ialf -.-"

aaa jag frågar dej så fort jag får veta vem du e.. o jag hoppas att du kan svara på dem med =).

2009-09-16 @ 16:16:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0