✖ Måndag - Lugn dag

                                                    Heeloo!...    

                                                                          

de ha vatt en lugn dag för mej.. helt jäävla sköönt =)... satt o glodde på Tv..Satt o blev lite tröögd men aja xD HAHAA... sånt händer =P...satt framför tv'n o lata mej med lite TE O.o"... Jag dricker aldrig te egentligen..                                   
                                                                  Tror jag blir kines snart.. HAHAAH! What ever... hade Kompiss här en stund sen nu sitter jag o bloggar,, Elr oj. snackade lite med Izza om killar... o dom e ngt som jag aldrig kmr att förstå mej på =P får väl försöka ändå =)...vissa av er e faktiskt snälla HAHA... aja skitsamma..

Ojoj tror de bli fullt upp i helg..för jag hade tänkt att:

  • Permanenta rakt till En kvinna o det tar typ 3-4 Timmar
  • Färga håret till Anna
  • Festa?

Hinner jag med allt ..?... vart ska jag få pengar ifrån?..HAHAAH give me someone? elr ngn som joina mej o råna banken? HAAHA




Ngt jag o Anna Gillar e att kolla på stooora saker,,, Kolla detta =)



ska soova nu typ.. God natt allesammans =)..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0