✖ Lördag - Tråkig Lördag ?...

HEllo!
 

Uhm kl e 13,18, vad ska man hitta på, på en regnig lörda ?..ohh.. vill bara gå o soova!...
Ha masssor med läxor att gööra.

  •  Läsa igenom Äffärsjuridik boken o svara på 35 frågor.
  •  Läsa klart kapitlet om ANTIKEN och svara på frågor + plugga tll Provet på Tisdag
  •  Skriva över alla anteckningr jag har till andra block.
  •  Läsa 80 sidor i " Fallet " boken
  •  STÄDA?

Usch,,, i torsdas o fredas jobbade jag... va cepe trött efter jobbet igår. De regnade som fan och jag frös sönder. gick med en T-shirt o jackan över. Jag stack till Knalle o kolla lite kläder. Va skit sugen på att köpa kläder assåå... har inga pengar nu.. såå fucking fattiig e jag.hu hu hu... Give me some moneey Ngn(A)?  AHAHA..

Klippte hår till En Granne nyss... och de gick bra... jag tog inte betalt men han gav mej 100 ändå (A) visst va han snäll.. hij hij  okej nu ska jag böörja plugga.. kanske skriver en liten  truddeluttt ikväll.. Puss så länge


BAHAHA!!!!!... de blev ingen plugg idag.. fuck.. blir väl imon antar jag, vakna nyss och är cepe hungrig.. Gick till köket och Såg KRÄFTOR & TÅRTA.. HOHOHOHOHO... GOTT ELR? xD e svin hungrgg.. vil bara trycka i mej all TÅRTA (A) Hittade en1 veckors gammal bild på Mammii då jag gjorde hennes hår lite snabbt... Kolla va fint de blev även efter en hel ARbets dag =D...

  

När jag Lyssna på den här Låten,,, Saknar jag min Älsk <3...


Lyssna och njut,, de e på Viet.. vet inte om alla förstår men aja xD man behöve inte förstå allt (A)


aa juste jagfunderar på att gööra en Ny Design =)..eftersom att höösten är här snart har jag tänkt att pynta mn blogg med lite höst färger ;).. Håll efter Utkik ( stavning)  (A) Uhhm .. Jag funderar på att använda glasögon .. vad `tycks?... Ser knappt fram till TAVLAN även om jag sitter längst fram.. blir blind snart (A)...
hitta tyvärr ingen bild när jag ha glasögon men aja.. bild kommer när jag ha fått dom om ca 1 vecka.

Nu ska jag Äta tåårta sen ska jag soova.. Pusss Byee byee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0