✖ Helgen - + Jag (L) Ramins Affro

Helloo..!

då e helgen över igen då.. o skola imon... jag e cepe trööött... orkar inte plugga ngn jääävla samhäll Läääxaaa..FUCK.. skriva på riktig papper o sen daton o så skicka ett till läraren?... fatta vad jobbiigt.. e cepe trött nu vill soova...

HELGEN!..

helgen ha vatt rolig =)... jag ha vatt uppe i gbg o luffat =P skulle a vtt hemma o boowlat istälet -.-#...men aa jag ha träffat många vänner faktiskt =)... riktigt skojj .. men de blev ingen fest =P... får väl vänta =P kmr la upp näästa vecka då vi skall grilla elr ngt =) får se om jag ha råd... ska rak permanenta en kvinna med.. vet inte om jag hinner...helt jäävla KAOOS!.. men jaa

Lördag: Jag va med Anna i tempel =)... de va elt roligt.. * NOT*.. sen stack vi tilll stan =).. där va ja o luffa.. sen hem...aa juste jag fick lära mej ngt skit grymt.. aha Te med * sua bò*.. ngn söt mjölk i.. o så ngn Toast.. FEET kl 2 på natten .. Har ingen TOAST här för tillfället men TE FINNS xD.



Söndag: aa inge spc...jag träffa anna i stan o så käka vi ngn kyckling tallrik.. sen stack vi till Steph för Anna skulle fiixa sina naglar =)...de blev skit fiina..... o medans hon satt o fixxa dom så chatta jag med hennes KILLE ! AHAHHA

SLUT ! ska sova.. God naaaaaaaatt <3  (bilder kmr snart..när jag vet hur man hanterar mobilen )..sriver mer imon..=)  e trött..

Lyssna... gullig Lååt =).. <3
 
One Life One Love bby =)




här kmr bilderna på Annas naglar =D


visst e dom fiiina? =)

I söndas när jag kom hem snacka jag lite med RAMIN,,, länge sen gubben hihih.. har alltid kul när jag snackar med dej =)...   

         " ÄLSKAR DITT AFFRROO"

ETT EXEMPEL HÄR ... Jag ha torr humor jag vet xD

Klicka på bilderna för att se större



Andra Delen xD






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0