[ √ ] Lördag - GRATTIS Mammiii <3

SHooolululu


GRattiis till min älskade MOR =) <3

Hoppas de bev en bra da för dej mammii.. 25 år (Y)... 24 nästa år HAHAHA

Vi Sjööng Karoke och käka,vi öppna present o de vuxna va fulla.. Kuul kul =D  


BILDER förklarar resten =)



Mamma o hennes vänner skålar =)..


Mina Älskade väner =)...Från vänster : Kate, Cindy, Ninh,Jag,Mark,Anna =)


Liite Cider (A) hahaa Vi käka " Banh xeo " (Vietnamesisk pankaka elr ngt ) o så käka vi
 " Banh cuon " typ (vårrullar elr ngt ..


Hoho Cindy.. Jag vet att du ÄLSKAR Mej..MOHAHA ! ( Mark ser läskig ut )..typ ( CINDY JAG ÄTR UPP DEJ MOHAHA ) xD Typ.. HUNGRIG? JAg gjorde faktiskt 3 såna RULLAR till dej (A)


 Syrran & Duc Verka ha de trevligt HAHA!. FAN VEMS TKOCKIS HAND E DE O.o" ? Kolla på godis skålen 8-).


Mamma Öppna Present =).. Jag e TOTALLY BLIND utan glasögon (Y)


Min Man, Min Dotter, Min SKugga (Y)


Mammii, Jag O dotter =)


HAHAHA.,. ok vet inte om ni ser va de står på Lappeen.. MEN DE VA FET!.. Fick skäll utav GRANNARNA från 2.dra våningen HOHO KAOS..

HAHAHA ANNA VI E BÄST Me LÖP YOU <3


Avslutning på tjockisen och Mitt barn.. Dom,, dom kmr aldrig överräns som ni ser =).. Bråka om Godis antagligen -.-"..

Yes.. efter detta stack vi till NORRBY o festade..
Helg o skolan igen nu dåå... Fyfaaan drack sönder i helgen =(..inte kul allss.. vet inte ens vad jag gjorde... Minns att jag va lie lullig redan då våran dricka tog slut.. Jäävla ANTON... du skulle inte hämtat jägarn -.-"...Shottade 2 glas åt gången o fuck jag dog... Jag gore masor med cepe saker antagligen 8-)... Shiiet nska jag kunde spola tebaka tiden ibland ... Men gjort e gjort o Jägarn e ÄKKLIH...vet ine ens vf jag drack så mkt... Viste att de rääckte från början.. men de hände en sak o df blev de så... Jag såårade mej sj o andra.. Fuck oxxå.. JÄVLA RÖÖV!.. Vf ska de va så? Hu hu hu... vf gör man saker när man inte vet om de själv?... TRÖÖGT! Önska allt de skitet inte hade hännt =(..

Ialf... De fanns en tiid då jag bara öönska att tiden kunde stanna.. the best moment ever..
Hade kul på festen innan jag decka söönder..(Y)

 TACK TILL MIN ÄLSKADE SYSTER & ANNA DANG.. För ni tog hand om mej (A)



KOLLA DETTAA !!! ETT MÅÅSTE xD

 BBY SKA DANSA DENNA DANS TILL MEJ SNART (Y).. <3 Kaan inte väänta xD (A)



Kommentarer
diana

HAHAHAHAHAHAH jaa dör , fyfan ägd lapp ni fick (y) HAHHAAHAHAHHAHAHA

2009-09-28 @ 21:18:45
URL: http://dianoosha.blogg.se/
Carro

hahaaha aaa elr huur de va KAOOSS xD

2009-09-28 @ 21:27:19
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0