✖ Torsdag - FUCK REGN & ORIGENTERING !

aiight jagsittr o äter nu o bussen kmr om 10 min -.- hiner jag elr ?... vet inte ens vart stället ligger fn de regna sm as och FUCK jag blir sjuk säkert -.-"... shiiet.. ajka aa jag sticker u... uppdate senare =).. Bye ...

ÖNSKA MEJ LYCKA TILL ! ?=D


UPPDATE /

Okej.. origenteringen va suurt men ändåå hoppas jag fick G åtminstone..tog 13 stämplar på 1 timma o 15 min typ.. sen träffa jag Ninh.. o så stack jag hem.. orkade inte ta dom som låg uuppee i helvetet... men men =D... aa juste de regnade som satan.. o jag bön fallde att min lilla dvärg superman skulle komma o rädda mej.. men NE NE han " HÖRDE " inte.. xD... skit i.... hittade lite bilder från VN... Kolla xD

gfd

Dai Nam =)
Åhhhhh!!? kl e 00.51. och jag är hungrig,orkar inte äta nu, vet inte vad jag ska äta ens.... kaos -.-' hur ska jag nu kunna sova? har verkligen försökt. magen bara kurrar huhu =(... jag hann att städa lite ialf.. hade inget bättre för mig. shiet kl är snart 01,00 oh jag sover inte än...ligger i sängen och blogga med mobilen.. hur fan ska jag kunna gå upp kl 5 på morgonen & duscha? ngn som är frivillig och väcker mig elr? Tihii.. får väl försöka att ta mej upp ensam annas... jävla orientering. kmr få fetaste tränings verk imon på jobbet. hoppas dvarg superman massera mig under helgen =D..men ne nu räcker de.. haha god natt allesammans =) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0