✖ Fredag - Bestämt mej för att Dra till Gbg =)

HElluuu..!...

Jag ska ta mitt rsleupp till Gbg snart =).. orka fan inte jobba... fick sitta o tömma 290 LOKA FLASKOR IGÅÅR!... chefen sa att jag skulle slänga Kvittorna efter Panten.. men jag tog dom o gick till kassan (A) Thehee... Bra va ? =P.. annas skulle jag inte ha pengar till Gbg =P.Hhoh... vet inte vad jag kmr göra i Gbg egentligen.. Svär NO LIFE!... men jag drar med Tjockiisen  så blir de inte så ensamt ( KANSKE ) =) um.. aa jag vet inte va jag ska skriva =P... me aaiijt.. jag ska klä på mej o saker nu. bloggar mer när ja ha tid =)..

 

Här får ni se hur de såg ut xD HAHAAHa Synd om mej xD
Cyyaaa =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0