JAg e trög ibland jag vet, But i am who i am =)



( Lyssna på låten och läs min Blogg.. annas blir de nog lite tyst, för min dag har vatt lite seg ..Låten representerar en liten del av min dag  idag,..)



Ching Chiing...


Idag har jag vatt i skolan o inte gjort så mkt...vatt i skolan o sånt.. hade prov idag o så vad om att de blir OMPROV!.. YES sånt gillar jag * NOT*

Stack till Min gulliga kompiss o spela CS.. de va FEEEEEEEEET... blir grymmare o grymmare för varje gång jag svär (A) THAHAHA...




Lite bilder från idag då =)... Nyvaken o d jag va hemma hos Kompissen
Oh NINH!.. duu  den bäästa som finns här i staden (Y) utan dej blirre aldrig ngt liv ;)..





Cuzz i like my Dogiie häääiir =)... Ny duschad.. sitter o dricker TE

/ SLUUTT... ska chilla lite å så ska jag nog soova elr snacka i tele (Y)...Niite niitee...


Justeee !! fick ett cepe gulligt sms i helg av ( Tiiraak ) Hha.. bra på att diikta..

If time could stand still, i'd freeze it here, so you'd always hold me, close and near. In your arms, where i'm meant to be, filled with the perfect love you've given me :-*

Nite nite bby Puss..


Tack för dikten gubben <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0