❤ - Mig + hår + Naglar = What?

Whoa!..

Någon ställde en fråga typ;  Vaför gick jag inte kvar på frisörlinjen?...

Nu kommer jag berätta en liten historia (A)...

SVAR : -Joo.. därför attt jag tycker inte de e så spc roligt.. Dessutom e de upp till varje person. Jag va HårModell Redan då jag gick i årkurs 6-7 + halva höstterminen i 8:an.. sedan flyttade jag till Borås..Jag hade FET med dåliga betyg asså.. IG i nästan allt xD... Mitt MÅL va egentligen att komma in som frisör, vet inte sen.. när jag väl hade flyttat så plugga jag sönder mej. Jag kom in på friörlinjen.. DÅ e FRÅGAN varför gick jag inte kvar?.
-  BRA FRÅGA !..
Kan faktiskt inte svara på de.
Många ha frågat.. vet inte vad jag ska svara ?..n när jag tänkte tillbaka va de nog för att jag tänkte på framtiden,.Lixom Jag ställde en fråga till mej själv..

" Vad kommer jag att syssla me efter studenten? elr kanske 5-10 år efter studenten?"

SVAR: Vara ARBETSLÖS?
Joo visst man  är frisör o ska jobba som frisör. men WTF? tröttna man inte efter att ha klippt i 3år elr?.. tänk om 5-10 år då.. Fukkk!!!!!!!!!!!...okej om jag blir väärsta kändiis elr något.. typ åker utomlands o pluggar frisör i andra läner för att kunna jämföra..men de kommer att ta åraTAAL!...så därför blev de så att jag slutade efter 3 månader typ =)... Kan forf klippa (A)

Där har du svaret =)...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0