✖Torsdag - Klarar inte av mer !

Åhhh Heeloo Bloggen =)...

Why would i Evaah?


Shiiet Har inte bloggat på snart 1 vecka.. fatta inte hur jag kan klara av de.. .. De e Köttmabarnet's Fel..
Han säger hela tiden han ska blogga o han ska blogga... sen nee han e trött -.-"... skit samma... 

Han skall blogga för en heeeel vecka imon sa han .. o då blir de en massa att läsa o massor med bilder...xD...

Uhmm..Jag kan berätta lite kortfattat om min vecka ialf =)...

Måndag: Skolan, Prov (gick nog bajs ). Men om Jag får G skall Köttmabarnet Baka Tårta till mej (A)..
Sen slutade jag xD...

Tisdag: Uhm..hade en Feet sovmorgon... men nee Va hos Socc o snacka från kl 8 till 10.. kom typ försent te gympan.. inte bra.. sen svenska  satt o kolla film sen hem xD..

Onsdag: LEDIIG xD...Inga lektioner (A) ---> Massor med hemuppgifter.. ( hinner fan inte med allt )

Idag ( Torsdag )
: Idag har ajg inte gjort mkt alls.. Sprang som en Jude till skolan. men nee.. nee Böörjade 08,15 -.-"...  sen satt i ett konferans rum ensam o plugga sen internet funka inte så fick ryck o så blev trött o sov (A)... sen lunch sen plugg plugg.. sen fota lite med Izza sen hemspråk sen hem (A).,, Å Nu sitter jag häär ..


AS TRÅÅKIGT !.... bjuder på 1 bild jag nyss tog typ ..

Får se näär Köttmabarnet Bloggar... Hohoh..( tänker inte blogga förrän han ha bloggat om sin vecka =) ),,,

Maybe en liten uppdatering ngn gång ;)...

 



( I want to Look Like my Bby )

DID YOU SMILE TODAY ? ----->




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0