✖ Torsdag = K.A.O.S

Hellluu..!

I morse näär jag vakna va jag såå jääävla trött... orka inte gå te jobbet  såå ringde dom till mamma o de blev kaoos.. ha vatt boorta 2 gånger -.-"... skit i.. orka jobba däär.. fick ju skäll av Yvonne kärrringen med.. hon väärsta :

HON:
" CaRRRRolinn.. om du itne sköter din praktik plats så blir du av med jobbet! "

JAG:
" fan va du tjatar,, du tjatar fan mer än min mamma fan,"

HON:
" men du mååste verkligen skärpa dej, du kom försent 1 gång och ringde itne till handlederaren "

JAG:
" MEEEN.. jajajajajajajajajajajaja!!"

HON:
" NEEEJ CARROLIINNE,,,de e inte bara att sääga JAJA! du ska gööra de oxxå "

JAG:
" NEE jag skiter i, jag ha inte ens gjort ngt, va fan.. ser de ut som om jag behööver praktik plats elr ngn jäävla jobb elr ? jag skiter fullständigt i va du sääger fattar du de???^o) "



hon blev helt tyst o jag stack.. de väärsta va att jag hade henne som lärare under lektionen med.. kärringen e ju stööd -.-" får ryyckk.. så aa dagarna ha inte gått så bra för mej.. -.-"..

dagen idag ha vatt kaos... men aja orkar inte skriva om de.. vill bara flytta häär ifråånn..!

efter allt fick jag ett samtal från handledaren,, o så sa han att halv 12 ska han veta om jag skall ha kvar jobbbet elr inte.. jag sa aa... sen jag somna om igen, sen stack jag te mamma,, s ha jag vatt där hela dagen sen kl 5 stängde hon butiken så jag stack te mcd o köpte en jordgubbs paaj, dom e cepe gooda xD.. men aja ialf, efter de stack jag till hässlle o hjälpte mammas kompiss att flytta.. svettades som en griis typ,, what ever,,,

när allt näästan va klart skulle vi laga mat ( Bun Rieu ).. de blev bra o jag åt som en griis ( som vanligt typ )... sen mätt o belåten ., satt o kolla film med ungarna sen stack jag hem... haa förhöört syrran på lääxoorr oxxå.. o de gick braa =D..

möte med lärare imon .. shiet damp va ska jag sääga... kmr fåå stryk fan,, mamma kmr döda mej -.-"...  aja skit ii nuu... får se hur de blir imon.. xD


lilla tvättbjörnen gick o soov,, han hade väärsta bullögonen så aa,, satt kvar o skulle hjälpa en kompiss att ge lite åsikter om hans skolarbete,, o såå häär gick de till xD..

TEXT 1


BILD 1


TEXT 2



BILD 2



TEXT 3




THAADAAA KLAR =D




yes that's iit... ska soova nuu... god natt...

förrästen,,, önska mej lyycka till på mötet imon -.-... 08,20.. niite niiite



Kommentarer
Anny

Hahaa, ofta att du och Jony efter en konvensation på msn och blev så bra vänner?! Hahaa, jag gillar det. Hahaa, mycket bra gjort Carro. ;)

2009-10-09 @ 08:42:09
URL: http://thaithuong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0