✖ Tisdag - Luugn dag för min del =)

HEllloo :D.

jaag kunde fan inte soova udner natten sov runt kl 3-4 ÅHH!... fick ryycck.. va skit pigg... smsade tjockisen o så somna jag nog.. kl 05,02 fick jag ett cepe sms o kl 6 ngt fick jagg ett godmorgon sms =D.. smsade en stund sen somna jag igen... jag började ju 09,30 occh jag fick springa som en juuuuude för att komma i tid till lektionen.. springa upp för 5 våningar.. aboow.. döda.. svettades som en griis o när jag satte mej ner.. slutade vi typ.. jag ba wtf O.o.. lektionen va inte ens mer än 10 min. aja soft... sen 1,30 timmars håltimme, hade gympa o styrketräna.. sen lunch sen svenska--> glodde på film, sen sluta jag,... chill =D satt o kolla på lite bilder.. hittade en bild på mej o tönten,, då vi typ.. bråkar O.o" ser kul ut xD..
orka inte visa bild.. bilderna kmr nog snart xD

MARK = bäästa tönten när de gäller att bråka ;)

aiight... jag ska plugga vidare nu.. jag ha väärldens huvudverk.. fan ska man plugga om MEDELTIDEN ? ingen nytta fan.. kmr ändå glömma -.-" aja aa sånt får man ta.. prov imon o önska mej lycka till HAAHA...

Niite niite <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0