✖ Onsdag - Svenska provet ?

heelloo...

ouuff... segaste dagen idaaaag..... vaknade kl 6 ngn gång.,, å så smsa jag med tjockisen sen somna jag igen sen vakna..började kl 9 med varuhantering..ska på intervju snart oxxå.. shiiet.. lektionen gick as segt, satt o kolla på facebook typ.. o käka Bellas choklad.. *tumme upp*.. what ever... gjorde ingenting sen tråk lektioner.. sen hade svenska prov.... o de gick väl bra tror jag.. satt o gissade,,, MEDELTIDEN! fan har jag för nyttaa med de...hann inte plugga mkt ens,,,, satt o skrev allt skit igår till kl 22 typ.. sen aa.. orkade inte mer satt o blogga sen sov jag xD..
 efterskolan va jag tvungen att dra te stan, leta efter lite saker o sånt.. sen blev de lite kaoos, sprang runt o hit o dit.. slösade en jäävla massa pengar... men aja.. ahhaa de va cepe kallt ute så lånade ANNAS VANTAR, vet inte ens om ajg fick låna dem.. mina ligger hos Vinh fan -.-"...aja stack hem.. sen heemma hemma o ruttna till nu.. blir möögel snart..


sorry.. jag e lite seg med bilder från festen,, jag vet , har inte orkat sitta vid den stoora datan... orkar inte lägga upp många stora bilder heller.. ska ta mej i kragen o fiixa de imon (Y)...

aja aa satt o snackade i tele i 1 timma o 10 min typ.. hade as tråkigt o så skulle jag lära mej spela poker.. fattar fortfarande igennting.. vet inte ens vf ja ska läära mej spela de ens -.-"... rastlös antagligen.
satt en stund o aa fattade NADA så stack fråån bordet,satt sedan o stirra på skärmen o tänkte på ngt.. vet inte vad.. haahahaha somnar snart.. e trött fan.. dagen ha vatt tråkig..

aja.. ska nog sleepa nu elr snacka skit med vänner... börja 8 imon o sluta 4.. fuck!..

god nattt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0