✖ Mååndag - morgon -.-" trött assoow

SEEEEEEEEEEEEGT... de va cepe kallt på morgonen.. orkade itne gåå upp.. vaknade 07,15.. låg kvar till 07,20 o så gick ajg upp o drog på mej mjukisar o stack,... sitter nu på e-handel lektionen o bloggar & sms.. hahahaa... de vanliga alltså xD... .. ialf... orkar inte leta efter saker på internet fattar fan inget,.. ta en jöövla tiid med.. vill hem.. elr aa äta ialf.. e hungrig =/.... ha lunch nu snart... fast mit matkort ligger hemma.. KAOS köper väl macka elr så rensar jag knäckebröden i matsalen xD,, e fattiig assååw.. så många fester de är på 1 gång hur ska jag ha rååd med nya kläder o skit =(... längar till den 29 oktober nuu.. GAAH xD.....

aa juste...!... fan fick IZZAZ ARM-båge vid mitt öga typ i lördas.. fan hon dansa sen hon nokka meej...-.-... hade ont ngnstans där men vet inte var & varför... frågade Ninh sen om de va ngt där han ba neej..jag typ ok tuur annas skulle hon ha dött xD Moahahah

hiih slutar nog snart...sitter o glor på mina naglar.. ABOOWWWW!!! dom e kaoos.. ska lägga upp bild på de sen.. när jag kmr hem typ AJAHA hoppas ni kmr se ngt.. elr kan testa o ta foto med camen på daton..xD

OHOHOH de giick.. kolla häär xD.


Hoppas ni ser... ETT MÄSTERVERK. i KNOOW...*HOOOST*
PS: de e inte jag som ha gjort de..-.-"..

kolla hjärtat AHAHAHAHAH ASGARV!!
sån tjock e den.. hahahaaha..
 aja aa ska dra nu typ.. kolla runt lite sen äta (A)... uppdate later.. cyaa


 oj.. de blev ingen uppdate igåår men men. fiixade bloggen o sånt skit.. jag ha fuckat den -.-".. aja.. skit i...

efter skolan gjorde jag inget.. stack hem o soov.. till 7 typ... snackade med tjockisen o så sov jag... xD..



Kommentarer
Anonym

omg ska nöööööökkkkaaa dig igen eller =)))) hahaha

2009-10-12 @ 20:11:05
Carro

jaa visst xD AHAHAHA de va skönt oo jag gilla (Y);)

2009-10-14 @ 17:57:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0