[ √ ] Helgen - Viinh's Bdääy =)

 

heeloo..-
åhhh morgonen ha vatt heeltt seeeg,, orkade inte blogga igår ( fredag ) dessutom.. jag hade vatt uppe i hässle, typ på en liten avskedsfest. de va kul typ..gick hem sen.. elr aa jag vänta på bussen o den skullle komma om 30 min.. såå va tvungen att ha ngn att prata med elr ngt.. så fick jag de =) trodde att vi skulle snacka tills jag kom hem bara. men snackade tills jag somna fan. vi snackade i 3 timmar o 5 min O.o... gick snabbt.

jag satt o skulle lära mej spela poker holdem... men jag fattade inget o fick ryck..så skall vänta tills nörden kmr hiit & skall lära mej hur man spela..xD,.. hoppas de blir av.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

jag vaknade kl halv 8 idag orka inte gå upp o ingen va vaken så sov igen o igen o igen till 11 typ.. ligger fortf i sängen.. hungrig med dessutom....aja ska nog ta o duscha sen fixa mej.. dra till gnosjöö sen heem o träffa mina gulllegriisar.. o sååå ska vi baka haha

än så länge e de bestämt att
jag, anna & wendy baka kladdkaka o kanske ngt mer.. medans killlaarna¨
Mark,Dinh & Ninh bakar äppelpaj o Muffins.. fåär se hur långt vi kmr =)...

uppdate lite ssenare... ska dra nu hihih

// UPPDATERING -  SÖNDAG //



yess.. nu ska vi se.. .. de där med bakandet blev aldrig av eftersom att jag va tvungen att åka till Gnosjö.. o jag kom hem rätt sent så hann ba käka o fiixa mej lite snabbt inför festen.. 
jag tyckte att festen va helt ok fakttiiskkt.. men jag drack inte så mkt,, typ kände mej spyfäärdig sen förra gången hahaa.. festen = K A O S
många blev väl lite lulliiga xD o vissa decka,,, kul o se. ahha..lovade mamma att jag skulle hem kl 3 på natten men kom nog hem lite senare som sagt,, shiiet jag bara läängtade till min skööna sääng xD,, yes då va dagen slut typ...


 söndag: ( idag ) ha jag inte gjort så mkt.. typ va hemma kolla film med tjockiisen, typ "drag me to hell ",, tror jag ha sät den förr men vet inte, tyyckkte inte den va så läskig xD.. stack o  köpte donuts o te oxxå i början av filmen, HAHA,,, kom hem o kolla vidare på filmen.. sen kom Anton,syrran,Hong,Anna & Thach heem.. shiiet de blev kaoos... hela min sääng va AS VARM... dog typ. men ändåå satt bredvid tjockiisen så de va mysigt ;)..aja.. alla stack hem sen vid kl 7 o då blev de ensamt,, va hemma o ruttna.. fixxa lite grejjer, men aja,,,börjar 8 imon såå ska nog ta o soova nu =P... god natt..a juste (I), sover ensam inatt hu hu =(

BTW: hoppas inte tvättis bjärnen glömmer att väcka mej imon.. fan om  jag kmr försent -.-"..
 jag ha lite brist på bilder nu när jag sitter på den bärbara.. men bilderna kmr nog upp imon =).. elr ngt senare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0