[√ ] Happy Birthday to my Bby " M "

Maark Min lilla Köttmabarn  ❤

Heelloo åkte te gbg igåår o träffa bby.. o sen gick vi o käka cepe god mat xD... sen va dagen slut typ... o sjäälvklart va de jag som sa Grattiis till honom FÖÖRST.. o Gav han 70 pussar xD...
efter de så soov vii... kunde fan inte soova... !!!
ryycck.. föörst va de FÖÖÖR varmt.. sen blev de FÖÖR KALLT.. sen höll de på så hela natten..-.-".
kl 7 gick han upp för at jobba.. aboow synd om hanjag loovar.. men men.. jag gav han lite godis o så gick han till jobet ;) han kmr nog hem snart hihih =D ska till stan snart tror jag,, elelr så väntar jag tills han kmr hem =P...

åhh vet ni va jag kom på ?.. bby vaknade o skrev ett godmorgon sms till mej igåår... skrev världens söötaste sms ;)..

Du är så söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är det finaste jag har
Vill alltid ha dig kvar
Du är min värdeliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är den bästa jag vet
ska älska dig oändlighet

// Maaaaaark

ahah visste inte han va så grym 8-) AHAHAHA

ååste skryta lite xD.. inte många som kan dikta elr huur =O aaaahaha



aja .. ska dra oo fiixa meej typ.. klä på mig ialf.. sitter i hans kläder o hans täcke.. de e cepe kallt fan =/... aiit..

hohoh nu när ajg ändå sitter på bby's dator ska ajg sno hans bilder som han inte ville skicka till mej -.-... kolla =D






AHAHAHaAHAHAH sista bilden bjuder jag på eftersom att han fyller 18 idag ;)...
btw. här hade han långt håår.. nuu = Koort,, AGHAAGAG cepe sööt ;)...


haiightt skall Kiiila ivääg nuu.. gööra ngt annat innan han kmr hem ;)...


UPPDATE LATER /





Kommentarer
annadang

ahahaha awww, ni är så gulliga tsm :)

hoppas att ni båda kommer ha kul idag ;)

2009-10-17 @ 22:47:57
URL: http://annadang.blogg.se/
Carro

Hahahaa.. jasså tkr du dee ?? =P... vi e väl som alla andra hahaha.... joo hade han kul hade jag de med xD



<3

2009-10-20 @ 09:57:58
URL: http://chingeliing.blogg.se/
ellen ~

så gulliga ni är ^^

2009-10-31 @ 12:23:05
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0