[ √ ] Tiisdag - Happy Bdääy siis =D <3

Hohoh Helloo !...



happpyy bdääyy siiss... hoppas du ha haft de kul under dagen =)....

själv hade jag de helt ok.. de ha vatt en jobbiig dag tycker jag,
 dagen började med attt jag ringde mamma kl halv 7 o bad henne vakna.. sedan fira vi syster, hon sov som en gris mamma, jag lovar HAHA,,, aja sen gick in o soov igen,, skulle till tandläkan kl 09,45,, o tvättiis bjööörnen skulle väcka mej typ 9. och  gissa vad.. NEE NEE.. de blev inte av,, hahaha vaknade 20 över o kom försent.. visste inte ens vart jag skulle vaaa,, så många ställen, hur ska jag komma ihååg ?.. ialf kom dit sen ialf.. o de gick väl bra.. sen luffa jag i staan sen hade jag bara svenska lektionen kvar,,gick dit o så va där sen gick till stan HAAH.. vänta på tvättisbjörnen, orkade inte gåå hem heller..

aja... syrrans lilla familje fest blev väl ok =D... bilderna förklarar nooog xD



hihih mat o grejjer




present daaaaaaaaaaaaax =D

 
god nattt orkar inte skriva mer xD






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0