❤ Fredag Morgon - MITT HÅR E KAAOOS! √

( TRÖTTT & Confused Sitter o tänker på lite onödiga saker
..& som jag egentligen vill ska hända..
men vill inte skapa fler problem o folk blir sårade =/
Fuck detta
..får väl vara stark o fortsätta även om jag inte vill..
Livet har sina vägar att gåå .
Å jag valde denna....
)


Helloo ! God (morgon) elr ( Middag ) Kanske xD


hoho.. Jag Hatar mitt håår Just nu & Dansar o sjunger till den låten jag ha länkat däär =D.. Lägenheten Rasar nog ner snart så högt som ajg har (A)

.!.. får ryck Mitt håår e cepe torrrt De Liknar en KVAST som man Sopar med utanför Huset =(..
men ijuförsääj.. jag färgar ju hela tiden o gör saker som förstör hååret TYP! Hihih böörjade dagen med att gööra En Kopp te (A) sen lät jag den svalna där medans jag gick o sköljde mitt håår xD sitter med hårinpackning nuu eftersom att mitt håår e så

JÄ*LA TORRT & Förstöört Aboow *Tummen upp*--> NOOOT

Jag har inte pengar för tillfället såå gjorde hårinpackning av de jag hade hemma (A).. men kan ju alltid skrapa ihop lite pengar annas (A)

Jag ha testat båda faktiskt men inte just idag. inte så stor skillnad men idag gjorde jag den här som ligger under (A)

Tog tyvärr ingen bild på hur de såg ut men de e en liten grön gägga typ (A)...



Gör de 2-3 gånger i månaden. ( Fler om ni vill).

Detta behöver du :

  • 1 Avokado
  • 2 msk oliv olja
  • 1 ägg

Och så här gör du:

Blanda Avokadon,olivoljan tillsammans med ägg gulan.  ( Om ni inte har en Mixer.. kan ni MOSA avokadon (Ordentligt).
Och sedan vispa det tillsammans med OlivOljan och ägg gulan.
När du har mosat klart allt skall du Massera in allt i håret, Gör de nooga och lägg sedan en plast påse eller något liknande ööver.

( sån *bad-mössa* man har när man badar så inte håret bli blött?) går oxxå bra =)...

Låt det verka under Plastet i ca 30-40 min och sedan tvättar du håret som vanligt =)

RESULTAT? defår du avgöra själv (Y)..



Ni kan även testa på en annan sorts Hårinpackning ifall ni ha dessa ingridienserna hemma (A)

Allt du behöver är :

  • 6 msk olivolja
  • 2 msk Honung
  • 2 st ägg gulor

  1. Blanda samman allt
  2. fördela håret & massera in de jämnt
  3. låt de verka under Plastpåse (ngt liknande ) i 30-40 min
Tvätta som vanligt =).. & Thaadaaa... Leent o mjukt håår Fick jag (A)


aa Jag ska gå o ruta sönder mina Mappar .. ska se om jag kan sammansätta alla bilder på mitt håår o färger (Y).. bilden kmr nog upp ikväll om de går bra för mej ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0