✖ Heelg - ABOOW snacka om en trött helg ?

hello.. äntligen ha jag fått tebaka min blogg xD hihih inga bilder ser jag,... fan va du e trååkig elin xD hahaah fuck dej du ska aldriig få blogga mer fan xD ahahah fick daton tbx ialf (A)


ialf.. yupps.. min helg ha vatt kaoos... skulle dra te pappsen i fredas, vi åkte bil ner o såå gick vi runt lite i A6.. hittade en cepe fin skjoorta för 350 kr.. fan ville ha den =( but no money,, hahah. ialf.. får väl spara typ.. syrran fyller år med, hur fan ska ajg ha råd med allt egentligen?..



 omg jag orkar inte skriva mer.. kl e 1,06 o jag plugga klart nyss typ.. 1 uppgift jag inte orka gööra men aja,,, god natt alla... jag fortsätter mer imoon,, jag typ halv sover nuu gush !,, nite niite <3


Uppdatee!

är helt trött nuu........ sitter i skolan o e helt dööd.. e fattiig o har inget busskort... hur fan ska jag nu få mat?... huhuh.... =(... lunch snart ialf.. får se om jag har med mig matkooortet,,, (A)... äter väl nudlar annas.. KAOS
PROV KL 16,00 O JAG HAR INTE ens boken häär!.. DEN LIGGER HEEMMAA. OHOOJ!.. IG igen i guess xD.. ska ddra nuu igen.. får se vad ja ska käka.. Hej svejs =).. uppdateriing lite senare,,, ( efterskolan ).



hohoh bjuder på en bild som likna en hundmänniska.. + snelugg =).. inte dåligt va.. hitta den i skolans dator.. ( mitt konto)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0