✖ Torsdag - Mitt Cepe Straff -.-"

Helluuu =D

Uhhm Yes idag börja jag kl 8. fyfan bråkade med Yvonne jäeveln igåår så fick ett straff -.-... de sa te mej att vara nere i bibblan kl 08,00.. jag va där väntade i 15 min sen stack jag o leta efter henne. hitta inte.. så ringde mamma o va påväg te min klassföreståndare. sen aa min lärare sa då att jag skuelle dra upp till 6:an för att leta efter Engelska läraren.. då ajg va uppe så hörde jag ngn skrika bakom mej .. jag vände mej om ABOOWW.. YVONNE O.o!... hon ba:

NE MEN CAROLINE, VAR VAR DU KL 8? JAG SA TILL ANDERAS ATT DU SKULLE VARA DÄR NERE KL 8!.

Jag typ : Ja men ajg va ju där O.o.. va fan va du då ? .. du ska inte säga ngt.. du säger till mej o Pierre att vara där kl 8.. o du va inte ens däär hur fan ska vi veta vart vi ska va?

JA MEN DU KUNDE VÄL HA FRÅGAT L
EIF ( han som jobbar där )..

* sen kom Veronica ut o börja fråga va de e som pågår..*

men aa what ever.. stack ner dit sen o sen aa fick sittta o rensa bööcker.. typ.. lägga LARM på dem o sånt.. vi ha fått en ny sån data system.. så ALLA böcker ska ha en sån Lapp på baksidan .. KAOS!

ajaa skit samma,, sen uhm 8-)..satt o gjorde de hela dagen typ... kan ni fatta att de e sammanlagt 39.000 böcker i hela bibblan. + böcker som e utlånade.. aboow!.. aja aa skit samma...

slutade 3 för jag skulle på hemspråk.. sen aa ruttnade där sen gick hem när de regna -.-"... sen käka sen duscha sen dator sen liten läxa sen dator o nu dator =).. ska snart sleepa xD.. Bby frååga om jag ville dra på Bio Imon... fyfeeeeeeeeeeo....får se vad min Mor sääger... får nog ljuga lite 8-).. e dööd om hon märker ..shiiet aja ..

ÅÅHHHHH JUSTE !! JAG VILL HAA DENNAA xD
fast i VIIIIT ! ÅHHHH... kmr adlrig haa RÅÅÅD!  * SAAAD LIKE SHIIIT *
Velat ha denna över 1 ååååårr nu =(.. huhuhuh 84,99$? någon som e snäll som vill Köpa den te mej (A) HAAHAH



uhm.. aa inte mkt att skriva.. ska tänka på om ja ska ta VACCINET ELR INTE !... bloggar om de snart....=)



ÅHH NEEEJ !... kl e snart 24,00.. mååste sleeepa.. fyfan.. bloggar om de imon elr efter helgen... <3



Kommentarer
ellen ~

wiiie jag hade en sån tröja innan fast en brun (a)

du borde köpa i asien xD thailand typ .. 150 kronor :D

2009-11-07 @ 11:09:30
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0