✖ Tisdag - TANDLÄKAN = PAIN IN THE FUCKING ASS

HElloo

Jaa så häär började min dag.. jag börja kl halv 10 idag egentligen men hade tandläkan kl 07,45.. tänkte skita i de o ta en annan tid .. sen kom jag på att jag mååste vara däär idag.. ska va hos dem i 3 timmar stod de..men men.. de blev 4 som sagt -.-"... KAOOOOSSS!!!!!!!!!

Ialf... de började med att jag kom dit.. jag vänta en liten stund o sms med bby.. kändes som om jag skulle DÖÖ elr ngt. så aa.. jag lämna mobilen o satte mej i stolen -.-.. fick ligga ner.. va helt trött oxxå!... ååhh...

jag låg där o de föörsta jag fick i munnen va 5  stick med BEDÖVNING!. ABOOOW.. fatta va ont de gjorde -.-" fick fan ryck... 1 tår föll från mitt vänster ööga.. men men .. lite skämmigt va de faktiskt men aa ändåå de gjorde ont -.-"..

efter de skulle de verka.. väntade en stund o sen blev de en massa skit i munne,.. allt från sån blå dreggel sugare till massa pinnar o bummuls grej som likna en tampong o skit,.. assåå shiet fick inte ens se hur jag såg ut i spegeln de sa att de va hemligt och att jag hade fina tänder men kmr gå här ifrån med INTE LIKA FINA.. blev rädd trodde de skojja elr ngt,.. men men..läs mot slutet så vet du hur de blev xD

mefter de.. såå böörja dom borra o slipa sönder mina tänder,, de slipade o sånt skit hela tiden.. samtidigt som de kom en assa vatten oxxå.. de bara rann o skit... shiet helt jobiigt -.-".. min mun blev helt torr oxxå mina läppar böörja spricka o de börja blöda o massa skiit =(... sväär synd om mej!...

de slipa o slipa o slipa.. tiden gick o jag ville bara hem o soova... när jag låg däär kändes det som om jag låg helt normalt.. men NEE de gjorde jag inte.. jag lååg helt jäävla späännttt! de gjorde ont i den ena tanden.. såå jag sa ifrån. typ de ILADE SÖNDER TANDEN

sen fick ajg en till bedövning då.. alltså 6 bedövnings saker.. elr GÅNGER heter de nog xD... OMG KAOS..första gången va de 3 på framtandköttet o 2 bakom.. sen denna gången 1 fram o 1 bakom....='(... ändåå de kändes inget sen.. efter all slipning såå fick jag en GRÖN MASSA/ DEG i munnen som ajg skulle ha i 1 min.. sen ändra dom till 3 min sen blev de fel så göra om o skit.. sen skulle hon slipa ngt o så aa bla bla... jag trodde jag skulle döö....

men men .. som ni ser.. i still alive..

efter 4 timmars arbete o smäärta såå fick jag en karta i handen.. de sa att ja skulle dra te deras labratorium ngnstans i stan så jag sa aa okej.. sen ajg kolla mej sj i spegeln !

OHH MYY FUCKINNGG BUUDDAAAAH!!!!

KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOS VA DEE!!!

Skrämde mej sj jag lova shiiet.. likna ett monster =(....mina " fina " tänder blev KAOS!

aja ialf jag stack dit o de REGNADE o de va mongo kallt ute... när jag väl va där så fick jag komma in.. såg 2 kärringar som satt o arbetade med att borra o slipa massa lös tänder o sånt skit.. till gamlingar ni vet..
på deras arbetsbord fanns typ 87439759257329 olika storlekar och olika sortes borrar o skit.. kaos.. blev rädd näär jag kom iin däär.. shiiet. jag skulle bara hämta en sak sen fick jag gåå..

efter de gick jag till mammas jobb o de första hon gjorde va att ta på min läpp.. jag hade faktiskt FORTFARANDE ont i min mun efter de sprutorna med bedövning -.-" fick damp fan.
aja aa satt däär o gjorde ngt varmt o dricka.. elr aa TE gjorde jag.. sen stack jag där ifrån.. bad mamma om pengar för att köpa amt.. fick 70 kr o ajg stack te MQ för att se om jag hitta ngt fint men men =D inget spc... sen stack jag och köpte en Kyckling pizza - gick hem.

när jag va hemma orkade jag inte ääta.. helt trött... ville bara soova.. men aa ialf jag ååt upp halva pizzan pch då märkte jag ngt konstigt,... jag sp*ttade ut den delen och aa.. de va.....................???

KAOOS de va äkkligt.
jag slutade käka o så aa gjorde inte så mkt mer.. gick o sov sen vakna spela poker sen soov sen upp o äta sen chatta lite sen plugga jag nyss o nu bloggar jag xD...


så här ser MINA tänder ut just nu o kanske i 2 veckor till -.-"





aa juste (I).. satt o kolla på nååra thai boxning saker... satt o skratta faktiskit för de ser så kul ut xD... men dessa klipp e faktiskt bra =).... kolla


" BUAKAW "
e helt FET. snabb o smidig.. snygga muskler oxxå hoho xD..bby om 1 månad säger han * NOOT* =P

" MASATO "

EN kompiss till mej sa att han häära e bättre xD vet inte.. han kanske e de.. vad tkr ni ?..

 

såå ska spela lite poker nu.. vinna tebaka mina förluster -.-" sen soova hahaa niite niite <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0