✖ Tisdag - PLUGG PLUGG & PLUGGG FÅ SHÅÅÅ

KAAAAAAAAOSSS!!!!

Prov imon då ( IDAG) .. --> onsdag? haahahah.. aja aa ha pluggat från 8 så ha inte hunnit att uppdatera ngt iggåår elr skrivit idag.. men men... dagen ha vatt rätt seg... sen pluggaat från 20,00 tills nu då.. ska bara repetera ALLT igen sen.,.. kmr fan inte ihååg allt...

JAG SKA BANNE MEJ INTE FÅ IG!..


så mkt tid jag ha lagt ner på detta skitet.. SAMHÄLL ? EU ? BUDGET?
aa allt de däär.. fatta hur trååkigt de e e... om jag nu får IG.. dåå jag ha slösat mitt livv..

HAR PLUGGAT RÖÖÖÖVEN AV MEEJ ASSÅÅÅÅ

Aja bby plugga med mej en stund sen palla han inte mer -.-"..

aiight ska nog dra o plugga nu.. Min Deadline va från 20,00-24,00 men men får plugga ööver till kl 2 som sagt... soova 3 timmar?..  ska upp kl 05,00 o vääcka FLäskberget... Shiet skicka ca 15 sms idag o han vakna inte.. FATTA VIlLEN KATASTROF? xD

aja... uhm ha mer o skriva men orka inte nu.. ni får lyssna på detta istället =P... Niite niite <3

Önska mej lycka till IMON
=D



Kommentarer
Anonym

man brukar faktiskt ringa när man ska väcka någon. tror inte att det är så många som vaknar av sms..

2009-11-19 @ 18:47:25
Carro =)

Svar: joo de finns väl?... Om man inte ha pengar att ringa då?..

2009-11-19 @ 18:49:23
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Anonym

då får man väl ladda på ;)

2009-11-20 @ 21:16:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0