✖ Söndag - Kortfattat om mina 2 senaste veckor .

Heeeloo




Abooow.. jag ha vatt seeeg med min blogg o uppdatering av bilder o grejjer Jaja jag vet .. de e
Köttmabarnets FEL
.
Skit samma orkar inte vänta tills han bloggar fan.. ha missat en massa nuu BARA FÖR HONOM..
Aight.,.. Vi börjar med :

2 veckor: Sedan Fyllde Bby År.. håhå Stor pojk nu  men ändåå liten (A)...hihi Festen Blev väl lyckat hoppas jag =).. och hoppas Bby hade kul på sin fest =P... Jag kännde inte ens ngn men de gick bra ändå ;) Hihi han hade snälla vänner.. Både Gulingar o Vitingar .. Alltså
GOTT & BLANDAT



Hihi..CHill Chill =D




Aa så va de.-... Till sist gick vi ut på ngn Club o så hem =)




KORT FATTAT OM MITT HÖSTLOV !

Uhmm..Vet inte vart jag ska böörja ?..
Freedag: Jag va hemma.. sket i skolan de va ruittet xD..
Lördag : Bby kom ner o vi gick på thach fest.. de va kul =)... Men ajg drack inget .. va trött den dagen xD


Söndag: Uhm. Alla åkte hem och jag ruttna hemma som vanligt xD.. aa fick en lampa utav mamma =D, och jag hade en elektriker som kunde hänga upp den åt mej oxxå xD helt bra =]

Måndag: Jag stack te Jkpg =)... va med vänner o så gick vi runt i Ikea o grejjer xD Käka restaurang för 96 kr 8-) KAOS! HAHAa Satt från kl 1-6 typ 8-)..

Tisdag: uhhm Åkte till JKpg igen.. för att träffa Min Lilla FLodhääst <3. ha inte träffats på åratal xD.. Haha aja aa vi hade kul ialf xD.. roliga minnen tillbaka oo hoppas att vi ses snart igen =)...Kul att jag ha fått kontakt med dej igen HIHI

Onsdag: Jag Åkte till Gbg Och uhhm träffade Tjejerna igen =)... De va kul o få träffa dej igen Nok =).. hihih Vi ruttnade hemma hos Köttmabarnet.. sen skulle vi dra ut.. Men de va helt onödigt -.-!.. väntad ei en jäävla kö o frös sönder.. när de väl är inne kom de inte ens in så mobbat xD... stack hem..

Torsdag: Alla skulle träffas i stan för att käka.. Vi stack o käka typ Jag,Anna,Nok Kevin,Tuan Trung Ninh & Dukkii. Efter de stack vi till Torslanda för att kolla på fotbolls turneringen då. Låg HEELT LÅNGT från stan.. shiet.. Vi hoppade av på fel hållplats med... fick typ gå 1 km elr ngt.. RUTTET!.. aja vi kom fram ialf (A)... Va där en liten stund.. träffade på många kompisar xsD o de va kul =).... sen stack vi till Stan igen för Anna skulle lämna en sak te hennes syster. EFter de så?... aa jag va hos Anna en stund.. o kolla på när alla skulle fiixa sig inför discot =P... de va kul o kolla xD.. efter de så stack jag o Duc.. Jag skulle hem o fixxa mej men ajg fick ont i huvvet sen så de blev inte så bra.. Köttmabarnet Skulle fiixa siig till Ngn FEst.. o jag stannade hemma .. va helt trött.. va inte ens taggad inför discot -.-!..  som sagt.. sen börja jag fiixa mej då.. o jag tyckte inte ens jag såg fin ut men de va la ok =)... här får ni se lite bilder =P... Juste folk dansade sån Michael Jackson dans i Nordstan med =D. Vi käkade MCd o Anna käka Sushii i Mcd =) ngt ovanligt o så en bild på fotbollen då xD..


Disco Bilder =)..


Fredag: Åkte hem hihi.. Nok och Köttmabarnet åkte med mej hem.. va helt trött ..låg och sov på köttmabarnets axel AHAH helt skönt =P... sen aa gick av o hem, .. hem o ruttna xD..


aja.. aa orkar inte skriva mer.. men jag skriver om min B däy imon o fler bilder kmr =).. ska dra o plugga NUU =D  Cyaa 


Kommentarer
ellen ~

awwe , du nok och anna är så snygga :D

2009-11-02 @ 09:16:02
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
diana

awwe såå fin du är carro , :D:D spec den klänningen på "disco bilderna " xD

2009-11-03 @ 19:10:27
URL: http://dianashoosha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0