✖ Onsdag - Öppet Hus ?

Hääälloo =D....

Mmm ska berätta lite kort om vad som hönde igåår.. jag hade Samhällsprovet.. och de gick super.. man kan max få G med ändåå... jag pluggade sönnder MEJ!.. Ialf.. uhhm.. aa de regnade som in i satan... gick till stan.. kollade på saker.. o gissa vad? jag träffade på V*** ? fatta va skämmigt.. helt jäävla BLÖT va jag oo 8-)?.....kaos.. ialf träffade han minst 3 gånger.. helt FUL va jag oxxå liknare fan en tiggare elr ngt .. (A).. aijt.. skit i..

Efter de stack jag te GBG... Skulle Dra på ÖPPET HUS.. vi gick lite fel jag o min Mor. Men men vi hittade dit ialf.. vi satt på en liten förläsning om skolan sen fuck de,.. de va tråkigt ialf xD de hade massa onödiga saker som man intee ns behööver omg ..

T.ex Massage o avkopplling o ngn jöäävla promenard o grejjer.. e inte de slöseri med tid elr?.. fast ändå de e bra att få lite frisk luft men PALLA VARJE DAG!  Regn / SlasK/ Snö  Ouuff..

haiijjt... Uhmm.. efter de stack jag o Mor till BK ❤           vi köpte Chrispy chicken men Jag kunde inte äta -.-".. va tvungen att ta hem annas skulle vi sääkert missa bussen AHHA ! ..

aaa de va typ allt xD... , när vi väl kom till statioonen stack vi till stan sen hämta vi bilen sen hem sen duscha jag o käka sen spela jag poker typ förlora allt sen sov jag xD... VA CEPE TRÖTT!!

hade bara soovit 3-4 Timmar sammanlagt sen tisdag Natt -.-".. plugga sönder till provet o sedan kl 5 gick jag upp.. o så kl 6 plugga jag.. kl 7 sov till 8 upp o dra te skolan..-.-"..



Torsdag Idag =D..

Woohoo....KAOOS.. e de. xD... jag började kl 8 idag.. men va för trött för att gåå upp -.-!.. ha haft dåligt med sömn de senaste... aa men ialf.. jag sa te mej sj att aa kl 9 ska jag va i skolan .. sen kl 9 jag palla inte gå upp sen fortsätter de så. HAHAa.. kl 11 nu är jag i skolan (A)... Lunchen öppna 11 (A)...

Vet inte ens va ja ska sääga till läraren.. ? måste typ gå te henne o sääga att jag e i skolan prick kl 8. sen när jag ska hem måste jag säga till.. aiight får väl säga att jag va i cafeterian o käka elr ngt (A) Tiihihi

uhhm aa ialf.. skit dålig tajming ialf.. då jag va utanför skolan kom hon ut =O JAG BA WTF!!

Jag kmr döö nuu.. men aa jag hade musik i örat och jag gick med ansiktet neråt (A) vet inte om hon ens märkte ngt.. ahaha.. ialf... sitter i bibblan nu.. ska nog drao äta snart o såå sätta mej häär o räkna lite SMÅFÖRETAGANDE

JAAAAAAAAAAAAAA justeee.!
de blir fullt upp för mej under helgen nu =(... KAOS.. vet inte va ja ska gööra.. usch,

  • Fredag ville nååra kompissar dra på BIO med mej.. jag typ --> Vet inte?
  • De e fest på fredagen och jag sääger --> Vet inte?
  • Kalas på Lördag--> jag typ.. aa ok ja ska va där kl 4-5 måste klippa Ungens HÅR med,, de e så långt -.-!
  • På Fredag upp till Gbg Och kolla BIO ?.. jag typ -->? Jaa från början, Min idé typ.. men nu e jag tveksam.. -.-"...
KAOS JAg VIlL BARA VARA HEMMA!!!!
uhhm.. ska tänka på saken.. iaf.. mer om de senare xD

sitter o kollar på denna hetingen .. HAHAHA








❤❤ HEELT SÖÖT E HAAN.. på denna bilden.. men inte i vanliga fall -.-! Ialf.. FLOWERS TOO MEE (A) ❤❤



tror ja ska upp till mitt skåp och hämta jackan.. de e kallt.. sen ska jag dra te lunchen o äta.. sen sätter jag mej vid datan igen HAHAa..

Uppdate Later (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0