■ Vad tkr ni om H1N1? ska ni ta vaccinet?

Hellooo xD..


Abooow... okej.. för ca 1 vecka sen aa imon med då så ha de gått exakt 1 vecka sedan då jag fick en lapp om jag ville ta den däära Svin vaccinet H1N1.

And Noo thaannkkxx.. jag ska inte ha ngn jävla gris vaccin.
jag tänker inte ta vaccinet eftersom att jag inte tror på att de e väl utforskat och massa skit vet inte.. jag vill inte bara =P...

Jag har läst många artiklar och sätt massa rubriker i tidningarna -  om att barn runt 3-5 år dör hit o dit.. det e hemskt.. ääven GAMMLINGAR Dööör,,, whattee heeo.( hell ) !

jag e Chippe ( asiat ) o tänker INTE ta vaccinet.. hellre blir jag smittad och döör efter en tiid.. än att ta sprutan o sedan får ngn ADHD elr ngt liknande.. man kan ju inte veta vad som händer efter att man haar tagit sprutan..=P.. jag jag står över ialf. och den risken tar jag =)..

Nåågra säger att det är bra att ta sprutan och det är de säkert =).. vissa som jag vet har tagit sprutan mår helt bra xD..

jag blev ännu mer rädd när jag läste detta xD..
gör de ni med =).. ett litet tiips till er alla som INTE HAR TAGIT OCH E TVEKSAMMA.

( Det var ett helt hääfte men jag tog ut de som JAG tyckte va viktigt =))



Okej dålig kvalité på bilden.. men ni kan läsa ändåå.. ha inte ens photoshoppat saken men men  " im laaazzy (A) "



aaa av detta blev jag rädd o de verka vara sant.. xD jag vill absolut inte få ngn handikapp ADHD sjukdom elr cancer =P..



LOL sääger jag bara... asså okej de låter lite överdrivet men jag ha vatt inne på hemsidan o en del stämmer faktiskt...  besök den den om ni vill .. klicka HÄR.

  • Jag har också  sätt en massa annonser på gatorna o spc utanför pressbyrån.. svär varje gång jag får förbi ngn pressbyrås så står de ngt om svininfluensan... de e synd om folk som dör bara så där.. läs om Göran Andersson,49 som dog för att han inte kunde andas.HÄR kan du läsa mer om vad som hände med Göran.
  • Något liknande hände en 8-åring läs HÄR ( aftonbladet )
  • Kevin 4 år föll i koma utav vaccinet läs mer HÄR ( aftonbladet )
  • Fick influensa tros Vaccinationen lär mer HÄR ( expressen )

aa men ialf... jag ha bara vatt inne i aftonbladets hemsida.. finns säkert mkt mer i expressen m.m

visst e de sorligt ?? =(...


Japp...sånt här händer.. asså jagfatta inte hur svininfluensan ens kom till?.. ok jag e inte sånsom går o utforskar just detta men ngn som vet? =p.. skicka gärna en kommentar.. så kan vi nog ha en liten debatt tlsm xD...

men men.. nu har jag gjort mitt val.. har du gjort ditt ?  om inte... tänk då isåfalll innan du gör ett beslut

"... Har du tagit sprutan går det EJ att ångra sig =) "

PS: jag har inget emot dom som tar sprutan =P.. alla gör som de själva vill =P


Kommentarer
diana

Abooowe !! Jag ska nt heller ta 8-) fyfeeo ja är fett rädd för att få biverkningar o jag hatar sprutor, hellre får jag svininfluensa än o tar sprutan , fyfan . :S

2009-11-09 @ 21:31:41
URL: http://dianoosha.blogg.se/
Carro

hahah aa elr huur men men så tänker jag med.. täänk om man döör tidigare om man nu tar sprutan =P

2009-11-09 @ 21:34:25
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Mikey



Tar du inte sprutan så åker du ingenstans i världen :P Ett land närmre ekvatorn dvs varmtland? glöm det :)! Det finns en LITEN risk att det som stod i pappret finns. Men du och jag är inte 2/1000 som hamnar i koma eller andra sjukdomar som inträffar efter vaccinationen. Hahah

2009-11-17 @ 16:15:10
Carro =)

Svar: Mikey---> Jaa de e sant som du sääger... läste nyligen en artikel om att Norge drabbas rätt mkt nu .. blir lite rädd nu jag som tänkte åka dit o fira nyår =(.. haha.. men men =).. alla tkr ju olika såå vet inte =p. haha

2009-11-17 @ 16:17:34
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0