[√ ] Lördag - My Bdäy =)..

Helloo!...

FIIRE xD... cliick clickk


uhm jag ska då berätta lite snabbt om hur min bdäy ha vatt.. uhm.. de började med på morgonen,,, jag bby o nok sov i mitt rum o mamma, syster o Pappa kom in o börja sjunga =).. de va kul fick en macka med 7 ljus på (A).. bilderna e för fula för att visas.. o kan tyvärr inte bjuda på dem heller xD...

lite senare skulle jag fäärga ngns håår o de andra gick till stan för att köpa saker.

senare kom alla vänner o de vuuxna lagade mat o grejjer..sen aa uhhm.. alla ruttnade i mitt rum typ.. vi gjorde ingenting.. jag hade inte ens fixat mej. o sen stack jag, bby och ninh till maxi för att köpa cider. sen kom vi hem o gjorde ingenting.. ahahah... när Anna o dem hade kommit så satt vi o käka medans vissa andra spela kort.. vi käka som grisar sen va de dax för tårta...tårtan va faktiskt god =).. ska visa lite bilder snart hoho..
efter de så städa vi lite o jag öppna mina presenter. sen stack vi till hässle och sjöng karoke o käka stekt kyckling xD,,, sen stack vi till Vinh o hade lite efterfest... alla hade nog börjat dricka lite innan jag bby o nok & ka thang kom. uhm sen ville Anna ha redbull såå jag o bby stack te 49.an o köpte lite dip till chipsen o så 10 sån redbull typ men de va inte de typ ngn powerdrink ialf AHAHAH !  aja aa sen kl 2 skulle vi kolla skräck film.. kollade lite sen börja alla sova så jag väckte vissa o vi stack hem =)..kl va typ 4 då vi va hemma.. shiet aja aa här kmr lite bilder..



Mitt håår e naturligt.. mkt volym va..=D

vii käka =D hahah

kenny jag o min familj =) hahha



presenter xD



TÅÅRTA xD

jag vet att ni vill haa xD HAHA

 

 



 

UPPE I HÄSSLE

vi lyssna på när de sjunger =)..

 

 

CHICKEN TIME (A)

 


 

HOS VINH

hahaa typ vi spela 007.. den va kul.. men vodkan va äkklig..

avslutar med denna bilden.. ligger o ruttnar xD

 


 

TACK FÖR ALLA BLOMMOR OCH PRESENTER OCH FÖR ATT NI KUNDE KOMMA TILL MIN LILLA KALAS ! =D


ser ni den dära choclate collection saken ?.. den fick jag från NINH =D hoho choklad från BELGIEN!.. de ha nog världens godaste choklad typ HOHO!.. ska smaka nu.. men jag e snäll idag.. så syrran ska få välja först =).. <3

 

blommorna är ifrån dom .. ni vet vilka HAHA <3.. de oranga är ifrån Annie & Ka Thang.. Den lilla rosa är ifrån Maria och -rosa rosor från Bby .. de röda är ifrån min FAMILJ




HÄÄR SKALL NI FÅ SE BILDER PÅ HUR SYRRAN ÄR NÄR HON FÅR ÄRAN ATT VÄLJA DEN FÖRSTA CHOKLADPRALINEN HON VILL HA... FRÅN DEN CHOCOLATE SAMLINGEN SOM JAG FICK UTAV NINH! =]



1: HON KRAFFSAR I MIIIN CHOKLAD BOX


2: NU HITTAR HON DEN HON LETAT EFTER KOLLA EXTRA NOGA PÅ ÖGONEN !


3: HON ÅNGRAR SEJ OCH TAR EN NY -.-"


Kommentarer
Umbrella

Grattis i efterskott gumman!

Ser att du hade det prima kul på din bday. ;)

2009-11-03 @ 23:23:23
URL: http://nothingbutlove.blogg.se/
diana

shiiet kul dt verkar va xD synd att ja nt var med :( huhu , hoppas iaf på nästa gg :D

2009-11-04 @ 20:47:28
URL: http://dianashoosha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0