✖ Måndag - Ruttna dagar Utan dej vid min sida...

( Godmorgon Bby ❤ )



HElloo !

Hate that i Love you





Omg.. kunde inte soova under natten sov runt kl 3 typ sen vakna kl 5 sen sov till 7. vaknade o stack te skolan helt KALLT.. o jag vaknade utan Bby vid min sida.. kändes helt tomt när man inte såg han däär =(. Aja..sånt får man ta.

gick te skolan helt kallt.. sen hade samhäll.. sen kolla teater kl 10.. men innan de stack jag hem te Ninh o käka nudlar.. åt väärsta snabbt med sen stack te Aulan. Satt o glodde på en gubbe som snacka om Lite våld o sånt vad som hände nä han va liten i grejjer.. att ngn sparka av ngns huvve o sånt.. aja aa han va rolkig i början sen blev han helt tråkig o jag höll på att somna.,.. shiet va Mongo trött..!. somna nog 7 gånger o " teaterna" varade i 50 min.. sen han babbbla... kl 11 sen så tog de slut o han sa inte ens hej då.. han bara stack ut.. fattade inte vad som hände trodde han skulle komma tillbaka men neej neej han stack för gott xD..

Efter skiten så skulle vi snacka i grupper om  vad gubben ville säga te oss .. alltsså " ett budskap".. bla bla somnade där med.. sen hade vi lunch kl 12, orka inte äta i skolan så stack te Knalle för att lämna min grejjer sen stack hem.. ENSAM i regnet.. aboow .. kom heem occh bytte om.. sen låg jag i sängen o tänkte att jag skulle föna hååret snart.. men neej de blev inte av.. jag somnade istället... Hihoho inte bra jag vet men RÅKADE faktiskt xD.. får väl ngn FET huvud verk imon tor jag xD...
Sov i ett par timmar så kom NINH hem te mej o plinga på... han sa att han skulle hjälpa mej med samhälls läxan jag ba ok sure -.-".. satt o åt ris medans han hjälpte mej HAAHHA !

Aaa juste ! jag skulle skriva om Min Bdäy idag.. men Min kamera ligger fortf hos Vinh o de e inte kul o kolla på samma bilder hela tiden...=).. ni får vänta tills imon (A)

aa de va nog allt.. sitter o chatta med Gullungen o ska soova snart...  fyfeeo,,,



Jag ska påminna honom om att Ta Med sej MAT VARJE DAG kl 20,00-21.00 !
Bby ser du ?... Varje dag kl 20,00-21,00 ska jag påminna dej om din mat... =D " försöka ialf " Just dom tiderna valde jag så du hinner dra ner te Hemköp o köpa de du behöver * tummen upp*

ska sleepa Nuu... God Natt Mina läsare <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0